Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

maroc zei:
Gaaf mike ;D ik denk dat ik het morgen met een tekening moet doen  ;)

Ik krijg wel iets van steen...
1 van mijn jongens heeft zich, zoals gewoonlijk, versproken over het cadeau, dus ik meen dat ik 2 beschilderde stenen ga krijgen van de jongens.
Van mijn dochter, geen idee wat die heeft geknutseld ;)

Ivo-tje zei:
maroc zei:
Gaaf mike ;D ik denk dat ik het morgen met een tekening moet doen  ;)

Ik krijg wel iets van steen...
1 van mijn jongens heeft zich, zoals gewoonlijk, versproken over het cadeau, dus ik meen dat ik 2 beschilderde stenen ga krijgen van de jongens.
Van mijn dochter, geen idee wat die heeft geknutseld ;)
Dan ben jij dus een kei, dat was ik vorig jaar  ;D

Gefeliciteerd Mike! Wat een kneiter van een kado zeg!!!

hij is heel erg mooi Mike, dat je er heel erg veel plezier van mag hebben

Kijk, dat is pas een leuk speeltje om kado te krijgen. Veel speelplezier! :)

Jij moet wel een hele goede vader zijn!!!! Maar wat mama geeft verwacht ze vast en zeker ook weer terug....in waarde dan  :P

Vrijdag een feestje met vrienden hier.
Een stel kwam al 'iets' eerder en gaf ons 2 lappen zalm cadeau op voorwaarde dat ze mochten blijven eten. Met een 2.5 a 3kg zalm is dat niet zo'n probleem.

Mijn broertje kwam ook, met dit boek:
1001004011168307.jpg

Verder nog een leuk assortiment witte wijn en bier, daar weet een barbecue liefhebber ook wel raad mee ;)

Dat zijn altijd leuke cadeaux!

ik heb boek van myron mixon als ebook gevonden! erg leuk boek, heb geen problemen met zijn arrogante schrijfstijl!

Mijn kindertjes hebben mij dik verwend voor mijn verjaardag, een mooie skillet van het buiten, platte pennen want die had papa nodig en een eigen ontworpen schort, dus ik moest ook daarmee op de foto:

20130616-IMG_8916.jpg

Mijn totale score op bbq gebied van vandaag:
20130616-_MG_8919.jpg

Mijn vrouw had het visrekje gekocht voor mij, toen ik hem uitpakte zegt ze ineens maar dat kan helemaal niet op de weber ivm de deksel en het rooster ligt ook lager. Ik kon niet heel veel meer uitbrengen dan uhm ja dat klopt denk ik.  Dus als iemand wel weet of zo'n visrekje / tang zinnig in te zetten is, mag die het roepen anders mag mijn vrouw die retourneren :D

Nu moet ik nog even een WGA gaan bestellen ;D

jij bent zeker verwend! ook maar eens aan kinderen beginnen denk ;)

je bent idd lekker verwent  :)

Terug
Bovenaan Onderaan