BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

maussie1982 zei:
Nog een 2de wga erbij gekocht en een handige keukentrolley voor de BGE mini

Mooi tafeltje!
En bedankt voor het op gang houden van de economie, we gaan je bijna nomineren voor een lintje....
 
Voor ?20 kon ik de mooie houten handvatten niet laten liggen, de rest kreeg ik er gratis bij. Dacht dat ik mijn andere wga al goedkoop had  ::)
 
maussie1982 zei:
Voor ?20 kon ik de mooie houten handvatten niet laten liggen, de rest kreeg ik er gratis bij. Dacht dat ik mijn andere wga al goedkoop had  ::)

Damn! ?20,- is echt haast voor niks....
Daarvoor had ik hem ook wel meegenomen ja.

Dat lintje vragen we nog maar even niet aan dan....
 
Lintje voor goeie onderhandelaar misschien, andere wga heeft mij ?30 gekost  ::) ;D
Ik dacht, je zult ooit maar moeten bbq-en voor een gezelschap van 70 man, dan komt elke bbq die je hebt van pas  :p
 
maussie1982 zei:
Lintje voor goeie onderhandelaar misschien, andere wga heeft mij ?30 gekost  ::) ;D
Ik dacht, je zult ooit maar moeten bbq-en voor een gezelschap van 70 man, dan komt elke bbq die je hebt van pas  :p

Lol
 
structor zei:
ik ben jaloers, ik wil ondertussen ook een wga  ???

Je mag op mijn schouder uithuilen hoor Emiel  ;D (zal ik anders Gerda vragen of ze nog een keer in haar geheime spaarsok moet grabbelen ?  :p )
 
structor zei:
ik ben jaloers, ik wil ondertussen ook een wga  ???

Nou Meneer Structor, dat treft...  :D
Ik weet er nog wel een paar op nieuw te vinden, bij een tuincentrum hier in de regio.
Aangezien ze ook een webshop hebben, best kans dat ze hem willen opsturen, anders wil ik daar ook wel bij helpen.
 
Ivo-tje zei:
Ik weet er nog wel een paar op nieuw te vinden, bij een tuincentrum hier in de regio.
Aangezien ze ook een webshop hebben, best kans dat ze hem willen opsturen, anders wil ik daar ook wel bij helpen.
Heb je een linkje?

Boldeagle zei:
Je mag op mijn schouder uithuilen hoor Emiel  ;D (zal ik anders Gerda vragen of ze nog een keer in haar geheime spaarsok moet grabbelen ?  :p )
Heeft ze maat 48 dan, want na haar verassing zal die toch wel aardig leeg zijn?
 
structor zei:
[
Heeft ze maat 48 dan, want na haar verassing zal die toch wel aardig leeg zijn?

Schoenmaat niet, maar ze heeft wel een heeeeel groot hart  ;)
 
structor zei:
Ivo-tje zei:
Ik weet er nog wel een paar op nieuw te vinden, bij een tuincentrum hier in de regio.
Aangezien ze ook een webshop hebben, best kans dat ze hem willen opsturen, anders wil ik daar ook wel bij helpen.
Heb je een linkje?

http://www.de-boet.nl
Ze hadden er laatst nog 6, maar ze hebben de WGA niet in de webshop staan.
Je zult dus even moeten bellen of ze er nog zijn en of ze hem willen opsturen.

Mocht dat nou niet lukken, wil ik wel eentje ophalen en doorsturen.
Moet ik even kijken of ik hem kan inpakken of iets in die richting, of dat er zo een pakket zegel op kan...

Ze kosten er ?89,99 in de winkel.
 
2 medium starters gemaakt.
1tje wordt nog ingekort voor een plek als vuurkorf in mn rvs oventje


 
Net gekocht:,Big Bob Gibson's book als ipad editie. Had de papieren versie al voor vaderdag aangeschaft aangezien m'n pa volhield dat ie met z'n WSM niet boven de 80 graden uitkomt. :-D
 
Foto-JZXOZADS-D.jpg


Toch handig die Sligro aanbiedingen...  ;)
 
jij kunt even vooruit ;)
 
2 zakken zijn voor een vriend van me die ik langzaam over probeer te halen om ook 'echt' te gaan bbq'en  ;D
De overige 4 zijn eigen voorraad aangezien het een 3 halen - 2 betalen aktie was en ik er in de afgelopen 2 maanden al bijna 2 zakken doorheen heb geQ'ed.  8)
 
y7yqejes.jpg


Alvast voor vaderdag...

ygybunes.jpg


En een porkert 8 geregeld.

Vandaag bij Vuur en Rook enkele nieuwe onderdelen, rvs vulpijp, darm en specerijen gehaald. Zoals altijd superservice, veel kennis, advies en enthousiasme!

Ook nog procureur en riblappen besteld.

Zondag worstdag!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan