maussie1982 zei:Nog een 2de wga erbij gekocht en een handige keukentrolley voor de BGE mini
Mooi tafeltje!
En bedankt voor het op gang houden van de economie, we gaan je bijna nomineren voor een lintje....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maussie1982 zei:Nog een 2de wga erbij gekocht en een handige keukentrolley voor de BGE mini
maussie1982 zei:Voor ?20 kon ik de mooie houten handvatten niet laten liggen, de rest kreeg ik er gratis bij. Dacht dat ik mijn andere wga al goedkoop had :
maussie1982 zei:Lintje voor goeie onderhandelaar misschien, andere wga heeft mij ?30 gekost : ;D
Ik dacht, je zult ooit maar moeten bbq-en voor een gezelschap van 70 man, dan komt elke bbq die je hebt van pas
structor zei:ik ben jaloers, ik wil ondertussen ook een wga ???
structor zei:ik ben jaloers, ik wil ondertussen ook een wga ???
Heb je een linkje?Ivo-tje zei:Ik weet er nog wel een paar op nieuw te vinden, bij een tuincentrum hier in de regio.
Aangezien ze ook een webshop hebben, best kans dat ze hem willen opsturen, anders wil ik daar ook wel bij helpen.
Heeft ze maat 48 dan, want na haar verassing zal die toch wel aardig leeg zijn?Boldeagle zei:Je mag op mijn schouder uithuilen hoor Emiel ;D (zal ik anders Gerda vragen of ze nog een keer in haar geheime spaarsok moet grabbelen ? )
structor zei:[
Heeft ze maat 48 dan, want na haar verassing zal die toch wel aardig leeg zijn?
structor zei:Heb je een linkje?Ivo-tje zei:Ik weet er nog wel een paar op nieuw te vinden, bij een tuincentrum hier in de regio.
Aangezien ze ook een webshop hebben, best kans dat ze hem willen opsturen, anders wil ik daar ook wel bij helpen.