Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Kijk nou! Dat is een mooie hoor!
 
Weer een nuttige investering.
 
Die moet ik ook nog ff bestellen, kijken of ik nog zakgeld overhoud deze maand  :P
 
Volgens mij heeft Gerda nog een klein sokje hangen??  ;) ;)
 
Dat is toevallig Geert, vandaag exact dezelfde versie op de mat gekregen.
En al dat geneuzel over die zogenaamde snelste rode; wij weten wel beter dat de oranje de snelste is, toch? :P
 
Iets heel unieks gekocht, viel gister op de mat!

Deze kleur heeft niemand! :)
image.php


 
Wow  !....wat is het  :P
 
Hij is onderweg naar zijn eerste stukje vlees... :P
 
BBQ68 zei:
En ..... een beetje snel?  :)

Nog niet getest... Maar hij schijnt de helft van de tijd nodig te hebben tov de rode versie! ::)
 
Waar meet hij nou mee? Het uiterste puntje, de eerste cm of iets anders? Ik zie niet echt een scheivlak zitten.
 
coelho zei:
Waar meet hij nou mee? Het uiterste puntje, de eerste cm of iets anders? Ik zie niet echt een scheivlak zitten.
Het uiterste puntje. Je ziet het een heel klein stukje op de foto linksonder dat de punt nog een stuk dunner is. Minimale insteekafstand is 3mm om een goede meting te krijgen.
 
Jammer dat je niet voor de rode bent gegaan. Die is namelijk het snelste ;)
 
Big-T zei:
Jammer dat je niet voor de rode bent gegaan. Die is namelijk het snelste ;)

Ik lach hard, maar je hebt wel gelijk ;)
 
Ik ben blij om te lezen dat mensen ondanks alle dwalingen nog steeds weten dat rood het snelst is :)
 
Gerard777 zei:
Ik ben blij om te lezen dat mensen ondanks alle dwalingen nog steeds weten dat rood het snelst is :)

8 september, 1 pan kokend water en een tros thermapennen.....

"Thermapen the battle!" En we zullen het weten!
 
Ivo-tje zei:
8 september, 1 pan kokend water en een tros thermapennen.....
"Thermapen the battle!" En we zullen het weten!

Ivo-tje +1

Ik heb laatst zelf een meting gedaan met mijn gele en die zat op 100,0 graden in 4,03498002 seconden. Ik ben echt benieuwd of de rode dat in 4,03498001 gaat redden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan