BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Nice Mike!
Ook deze van de week binnen gekregen. Nu nog ff langs Westlandpepers om wat jalape?os te scoren :p
 
Is toch wel een jaloers makend rekje  ;D
 
Ik schijn ook ergens zo'n rekje te hebben ;)
 
structor zei:
noskos zei:
Ik schijn ook ergens zo'n rekje te hebben ;)
Nee hoor Dominique heeft zo'n rekje  ;D
Dat is dan in ieder geval niet kwijt.... Dat scheelt. Misschien moet ik hem ook maar eens bestellen ;)
 
Dinsdag was ik een dagje weg met de stichting.... Oftwel een dagje Amsterdam met Zoon, de lopende kliko. Was even vergeten hoeveel zonen van 24 eten, ik was nog niet uitgepint of het kind had al weer honger ;)

Even naar Tjin's toko. 1e van der Helstraat Amsterdam. 100 gram chipotles voor 4,50. En wat blikjes chipotles in adobe. En een flesje vloeibare rook. Geen idee, dat zat ook in mijn tas? Hmmm ;)

9d0c6e6877cd0241e4d271356460229f.jpg
 
Das een pittige aanschaf  ;D
 
dat heb je weer goed ingekocht
 
Leo zei:
dat heb je weer goed ingekocht
Dan kan ik nog eens iets uitdelen, mocht het nodig zijn, jatoch?
 
Ik zeg niets ;)

Over dat uitdelen bedoel ik dan. Liquid Smoke is prima voor de sauzen vind ik :)
 
DanBras zei:
Ik zeg niets ;)

Over dat uitdelen bedoel ik dan. Liquid Smoke is prima voor de sauzen vind ik :)
Ik zeg ook niks. Nooit. Stil hier. Ik ;)

 
structor zei:
Liquid smoke, dat je dat hier durft te posten. Ik zie altijd heilige oorlogen ontstaan over dit onderwerp ;D.

Fearless ben ik. En ik ga geen oorlog beginnen, heilig of niet. Wel plagen, dat dan weer wel ;)
 
Ze zullen daar wel verbaasd zijn; huh?! dat zijn plotseling veel bestellingen uit NL :)
 
Kijk, dat is een snelle! Goed gedaan Danny ;)
 
Dominique zei:
Kijk, dat is een snelle! Goed gedaan Danny ;)
Haha...ik weet het....die oranje h?? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan