Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Goed, omdat ik toch al heel oud ga worden NOG maar een cadeau voor mijn verjaardag er bij gekocht...

Ik aan de WGA... wie had dat gedacht....  ???
 
Rocker zei:
Wat ik nu toch gisteravond achter mijn schuur vond....
Heel vervelend, want nu moet ik hem waarschijnlijk nog vies gaan maken ook  :(

Proficiat met je WSM, daar ga je heel veel plezier van hebben!
 
structor zei:
Ivo-tje zei:
Goed, omdat ik toch al heel oud ga worden NOG maar een cadeau voor mijn verjaardag er bij gekocht...

Ik aan de WGA... wie had dat gedacht....  ???

Jij was toch anti ?

Anti.... ik zag het niet als aanvulling op mijn BGE's...
Tot ik me bedacht dat ik volgend jaar mijn BGE waarschijnlijk niet meer mee ga krijgen naar de camping...
En er waren wel vrijwilligers om 8 september mijn BGE leeg te schudden, maar niet om om de vuurbox en ring op te vangen...

Dus al met al toch wel praktisch, zeker toen iemand me nog in fluisterden dat ze vlak bij nog gewoon in de winkel te koop waren...

Gelukkig kan een mens van gedachten veranderen ;)
 
Ivo-tje zei:
structor zei:
Ivo-tje zei:
Goed, omdat ik toch al heel oud ga worden NOG maar een cadeau voor mijn verjaardag er bij gekocht...

Ik aan de WGA... wie had dat gedacht....  ???

Jij was toch anti ?

Anti.... ik zag het niet als aanvulling op mijn BGE's...
Tot ik me bedacht dat ik volgend jaar mijn BGE waarschijnlijk niet meer mee ga krijgen naar de camping...
En er waren wel vrijwilligers om 8 september mijn BGE leeg te schudden, maar niet om om de vuurbox en ring op te vangen...

Dus al met al toch wel praktisch, zeker toen iemand me nog in fluisterden dat ze vlak bij nog gewoon in de winkel te koop waren...

Gelukkig kan een mens van gedachten veranderen ;)

ik zie nog maar weinig foto's van je  :)
 
Nou, dat komt omdat hij nog in de doos zit...
De kinderen weten nog niet eens dat hij in huis is, want ik ga hem de 19e natuurlijk uitpakken...
En dan HEEL goed acteren dat ik blij ben en ECHT niet wist dat ik zo'n mooi cadeau ging krijgen :P :P

image.php
 
Nou Ivo, daar is hij dan.....en een thermapen, je zorgt goed voor je zelf  ;) Nu nog een gietijzer rooster voor je wga  :P
 
gefeliciteerd met je nieuwe speeltje!
 
Mijn "Custom Build" RVS snelstarter van AV



Als je hem in je handen hebt geloof je meteen dat je deze nooit meer verslijt ! Je kan er bij wijze van spreken met een tank overheen rijden  ;D

Nog hartstikke bedankt Peter !
 
ziet er idd uit als een degelijk stukje vakwerk
 
Mooi ding, inderdaad! Als ik een briketje zou zijn, zou ik in die luxe willen ontbranden  8)
 
Mooi ding hoor!
 
De jaloersheid slaat wederom toe!! :P
 
Boldeagle zei:
Nog hartstikke bedankt Peter !

och als alle dingen goed op zn plek vallen is t een kleine moeite
en geduld is een .........?? nogwat.

maar zorg as de jakko brandweer dat ie snel een ander kleurtje krijgt 8)
zoals hieronder.
AV zei:
dus toen deze 4 seizoenen starter
 
ook die roest niet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan