Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Oei!! Dit is wel een heel mooi setje!! ::)
 
nou nou, jij kan er tegenaan zo te zien  :)
 
Die WSM is echt super (de rest ook hoor)
 
Goed bezig PV!
 
Mooi setje zo...nu nog de wga ;-)
 
Maar je vond low en slow toch te slow PV?!? Dat gaat in de WSM niet sneller hoor ;)
 
noskos zei:
Maar je vond low en slow toch te slow PV?!? Dat gaat in de WSM niet sneller hoor ;)
Ik heb mijn WSM wat sneller gemaakt door er wieltjes onder te monteren  :D
-RedWeber-
 
RedFox zei:
noskos zei:
Maar je vond low en slow toch te slow PV?!? Dat gaat in de WSM niet sneller hoor ;)
Ik heb mijn WSM wat sneller gemaakt door er wieltjes onder te monteren  :D
-RedWeber-
Ik heb er ook nog een plaatje onder, dan kun je steppen is nog sneller  ;D
 
Aangezien ik niet tevreden ben over de smaakafgifte en geur van de Black Ranch heb ik net bij de Hanos wat zakken Peko gehaald...

image-10.jpg


Zie ik daar gelijk een mooi boek liggen, ook meegenomen :)


image-11.jpg
 
al gebruikt? wat is je ervaring?
 
Ik heb ze zojuist gebruikt en vind het helemaal prima.. De houtskool is wel stukken kleiner dan de BR en steekt lekker vlot aan.. Weinig stank en geen overheersende kolen smaak...
 
noskos zei:
Maar je vond low en slow toch te slow PV?!? Dat gaat in de WSM niet sneller hoor ;)
Nee klopt, maar op de OTG67 ging de varkensnek toch nog steeds behoorlijk slow (8 uur ofzo), die paar uur maakt dan ook niet meer uit. Gewoon vroeg opstaan (of laat naar bed).
 
Deze is vers van de pers, geen barbecue kookboek maar verhalen over Texas Barbecue.

te6y9u4y.jpg
 
lijkt me een leuk en interressant boek
 
Staat al een tijdje op de lijst hier... Samen met het wicked burger boek.
 
PV zei:
WSM 47 net opgehaald. Ik heb nog een tijdje getwijfeld maar die twijfel is helemaal weg, wat een gaaf ding. Gelijk even kennisgemaakt met de huisgenoten en even een familieportretje gemaakt ;-)

942263_520391098024426_1847575615_n.jpg

Hoe noemen ze die emotie ook al weer.... o ja JALOERS  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan