Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Okidoki! ;) Veel plezier in Tukker land!! ;)
 
MarBQ zei:
Hey Dan,
Houd mij maar op de hoogte want binnenkort hier ook zo?n apparaat!! ;)
Ben jij trouwens morgen bij de TS ::)
En Mike!!
Je ziet het draadje van de PP wel op het forum verschijnen.

Ik ben morgen ook bij de TS, want ik mag met vele anderen de inzendingen jureren. Dus ik moet niet te zwaar ontbijten, want vanaf 12.00 uur krijg ik in een tijdbestek van twee uur tijd kip, ribbels, pork en brisket in mijn mik ;D
Betekent wel dat ik in de ochtend niet de (BBQ Genootschap) teams mag bezoeken voor een babbeltje. Dat kan pas wanneer alle scores zijn ingeleverd en ik zal dus met name na 14.00 rondlopen.
 
Een zwaar leven Danny!! :P
 
Mr_Nas zei:
Boldeagle zei:
@Mr_Nas, Had toevallig deze vandaag ook willen meenemen, maar heb nog zoveel liggen dat mijn gezond verstand de overhand kreeg  ;D

Welke van de twee?

De Blues hog dus, Excuses voor de verwarring  ;)
 
Boldeagle zei:
Mr_Nas zei:
Boldeagle zei:
@Mr_Nas, Had toevallig deze vandaag ook willen meenemen, maar heb nog zoveel liggen dat mijn gezond verstand de overhand kreeg  ;D

Welke van de twee?

De Blues hog dus, Excuses voor de verwarring  ;)
Geen excuses nodig;) was gewoon nieuwsgierig! Zat al te graven in mijn geheugen of ik jouw UDS draadje of iets dergelijks had gemist haha!

Maar ben zeer benieuwd!
 
Foto-8GSZXJCL-D.jpg


Op TS 2013 gekocht bij..... weet ik niet meer  ::)
Was in ieder geval vlak bij de Lowland Smokers.

Weer een onderdeel weggestreept van m'n, nu nog korte, 'dat moet ik ook nog hebben voor de BBQ' lijst.
 
True2BBq vermoed ik. is een Prima ding
 
Ik denk dat het Basbq was, want die stonden naast de Lowland Smokers. True2BBQ/Vuur en Rook stonden tegenover Meadow Creek.
 
Volgens mij inderdaad True2BBq :-)
Was namelijk niet gelijk naast de Lowland Smokers maar schuin tegenover hun.
 
Dan moet dat idd True2BBQ/Vuur en Rook zijn geweest.
 
met een beetje mazzel binnekort een OTP 57 nieuw in doos via marktplaats :)
 
Zal er wel eentje van de ING rentepunten zijn.... Die lopen hard op marktplaats.
 
lijkt me sterk, is volgens mij een handelaar die een party heeft in gekocht, heeft ook smoky joe's staan
maar maakt ook niet uit.. nieuw in doos, lager dan ik ergens anders kon vinden in prijs en 12 km van mijn huis
 
Eindelijk mijn thermometer :-D

image-36.jpg


En nog een nieuw model thermometer met high heat vilt voor de mini:

image-37.jpg
 
Lekker bezig!!
 
Bekende meters....
De ene heb ik zonder BGE logo, de deksel probe ligt hier als spare-part omdat mijn originele helemaal niet kapot bleek te zijn.....
 
Mooi setje !
 
Fijne aanwinsten!
 
Dat zijn het zeker, alleen verlanglijst wordt er niet minder. Elke keer als ik in het walhalla van Cuijk ben zie ik weer wat nieuws :-D
 
Terug
Bovenaan Onderaan