BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ik werd nerveus van dat gepraat over aluminiumfolie, dus nog maar wat gehaald....Voor de ribs.

c1808207fe7b059b35cd3b99dfb1d20a.jpg
 
Fijne steen Dominique, maar jij had toch zo'n Italiaans pizza oventje (Maserati, Lamborghini, Lancia, Alfa Romeo ofzo, ik ben de naam even kwijt)?
 
Nosmo zei:
Fijne steen Dominique, maar jij had toch zo'n Italiaans pizza oventje (Maserati, Lamborghini, Lancia, Alfa Romeo ofzo, ik ben de naam even kwijt)?

Was volgens mij een rode Ferrari.
 
Nosmo zei:
Maar goed dat jij geen Ferrari hebt Bert. ;)

Ja dan was het iets duurder uitgevallen ;D
Maar volgens mij was het merk van dat oventje echt Ferrari en was hij ook rood. Lijkt op een tosti apparaat.
 
Klopt Piet, ik heb een rood Ferrari G3 pizzaoventje, en ben daar heel tevreden mee. maar Verkering vond dat ik dit voor mijn moederdag wilde. Nou dan sputter ik niet tegen. ( Pizzaoventje was trouwens ook een moederdagcadeau bedenk ik nu).
 
Dan kun je pizza calzone en pizza diavola mooi tegelijkertijd maken  :D
 
Hij is binnen! Hier ga ik veel plezier aan beleven!

DSCF1179-2013-04-28at11-52-22_zps83cb5a3b.jpg


Oh ja ik heb ook een nieuwe camera. Top apparaat met geweldige macro stand. Ik zal zo wat publiceren geschoten met deze Fuji X10

front2-660x434.jpg
 
Dat is een mooi lensje daar met die 7.1-28mm !
En ook fraaie lectuur  :)
 
Voor ?35 kon ik deze niet aan mijn neus voorbij laten gaan  ;D

image-11.jpg
 
Dat heb je prima gedaan Maurits!  :)
 
Zeker goed gedaan hoor!
 
dat is geen geld
 
Ik ben er ook erg blij mee voor erbij. Nog even een gietijzeren rooster bestellen en kijken hoe dit werkt. Houtkool of briketten erin of maakt dat niet uit?
 
Ik stook mijn WGA op briketten.
 
kan allebei, ik ga echter voor de briketten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan