Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Zojuist binnengekregen. Mijn Dutch Oven (Camp Chef dekluxe) van Vuur & Rook.
Zoals te doen gebruikelijk zitten er weer een heleboel leuke spulletjes bij. (briketten (10 kg, barbecue magazine 2016, BBQ saus, aanmaakblokjes, snoepjes) En ik begreep al niet waarom het pakket zo zwaar was.
Perfect verpakt en snel geleverd. Kortom een tevreden klant.

overzicht

Zo wordt bestellen wel heel erg aantrekkelijk. (geen belang, maar een tevreden klant)

Gisteren deze opgehaald voor naast de Large Basterd :) Eens kijken hoe het gaat bevallen, hij wordt stiekem al een beetje geclaimd door mijn vrouw....

GvJ8mDf.jpg

14", komt volgens mij overeen met een MiniMax, lig stukje groter dan de small versies :)

Vandaag bij Tuincentrum De Bosrand het door jackm apart gelegd rvs GBS rooster opgehaald. En toen had hij ook nog gewoon 47cm rvs roosters van Weber in de winkel! En dat met 10% korting!
d5f5b45b0d7262431205e83b6474a704.jpg

Vervolgens kwamen we Jack zelf ook nog tegen in de winkel. Leuk kennis maken met een medegenootschapslid. En dan vergeet ik helemaal Bryanb kersvers genootschapslid en ook werkzaam bij tc De Bosrand en onwijs behulpzaam.

RKD zei:
Gisteren deze opgehaald voor naast de Large Basterd :) Eens kijken hoe het gaat bevallen, hij wordt stiekem al een beetje geclaimd door mijn vrouw....

GvJ8mDf.jpg

14", komt volgens mij overeen met een MiniMax, lig stukje groter dan de small versies :)
Waar gekocht en welk merk? Geen mini Auplex?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Vandaag Q servies opgehaald....
5e8b1b9b4548863579b0a22139bbc49f.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

De nieuwe aanwinst is binnen :). Naar lang twijfelen welke maat, type etc..... ga ik toch over op een echte houtskool bbq.
Na wat online speurwerk, een hele mooi nieuwe groene weber 57cm tegen een scherpe prijs van ?185,- weten te bemachtigen. 

7SdmAaf.jpg

qsKQ5uw.jpg

9c5b3b2530c24d7af3e501ff1fad2b0a.jpg

Kunnen we ook lekker gaan spuiten.

Wel het dopje van de punt afhalen h?. :D

mezelf gisteren een presentje gedaan en gelijk in gebruik genomen.

Man, wat een plezier, de Barbecook (op de achtergrond) is nu al verbannen  :)

ik heb er me ook nog een searing plate bij aangeschaft.

Enige minpuntje vind ik de charcoal holder, dat zijn maar blikken dingetjes  :(

26885633055_6e2e51b14b_c.jpg

26885628035_173fa018f2_c.jpg

Gisteren zaterdag netjes op 5 min na op het juiste uur geleverd.
Meteen maar uitpakken en hulp gekregen van mijn kleinzoontje, maar die was het al beu na het uitpakken :(

Net geen 2 uurtjes aan geknutseld.
Vandaag de elektronische ontsteking aangesloten en batterijtje erin gestoken en voila knisperende vonkjes.

Morgen maandag fles propaan gaan halen en een ontspanner (vind de mijne niet meer van vroeger!?) en nieuwe gasdarm, had liggen van 2011...............................

1ste BBQ op 27 mei  :-/

De planchaplaat die erbij was staat niet mee op de foto :-O

x1ybnk.jpg

2it5roi.jpg

2mcvuyr.jpg

5x09qu.jpg

Deze week ook langs Ikea geweest voor volgende spulletjes, ook nog een APTITLIG snijplank.

351ek2b.jpg

Een Barbecook kiphouder.

30v2edf.jpg

Bij de Makro in Promo + nog 20% extra korting  ;)

19p63b.jpg

mcfcjc.jpg

Aan de onderzijde van de steen is er een uitgefreesde cirkel, weet iemand daar de bedoeling van?
Tegen Barsten?
Om de warmte beter te verdelen?

fxb3fs.jpg

Okay..., this geen nieuwe.... maar ben er super blij mee...

Wij zijn ook naar Keramisch....

(btw Thnx Leo voor je babbel via de telefoon)

Mijn ribjes worden altijd gekenmerkt door mensen dat het de beste ooit zijn... (door hun gegeten)
Maar dit waren tot nu toe de beste....

Welkom bij de club, ga je veel plezier van hebben.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

wow, 2e hands primo?

Terug
Bovenaan Onderaan