Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RoelsRules zei:Na wat vertraging afgelopen zaterdag de primo oval large binnen gekregen van de sponsor
Helemaal blij, staat nu nog op de grond maar deze zomer komt er een tafel waar die in/op kan. De eerste run, wat zalm en kip, was meteen heerlijk!
iquse75 zei:Al een tijdje gebruik ik de Terlanco kokosbriketten naar volle tevredenheid (uitstekende prijs/prestatie verhouding) Voorraad eergisteren weer aangevuld en gisteren voor het eerst hun restaurant houtskool getest. Eerste indruk is erg goed!
SilverFox zei:Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg.. 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij
Maar in de terlanco webshop gaat de kokos per 10 zakken en de houtskool per 5...iquse75 zei:SilverFox zei:Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg.. 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij
? 27,- is stevig aan de prijs, ik betaal voor 10kg kokos ? 10,50 en voor de gele zak iets van ? 20,-
dennis zei:Maar in de terlanco webshop gaat de kokos per 10 zakken en de houtskool per 5...iquse75 zei:SilverFox zei:Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg.. 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij
? 27,- is stevig aan de prijs, ik betaal voor 10kg kokos ? 10,50 en voor de gele zak iets van ? 20,-
Als je het daar ophaalt kan het dan wel anders?
iquse75 zei:SilverFox zei:Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg.. 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij
Hermanusb zei:iquse75 zei:SilverFox zei:Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg.. 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij
Ik ben gestopt met kijken naar de prijs van div soorten.
Sinds vorig jaar heb ik dammers houtskool.
En die bevalt goed en ik weet wat ik eraan heb.
Tevens gebruikte ik Flamy cocos wat ik perfect vindt, alleen Flamy is wel eens lastig verkrijgbaar.
Ben overgestapt naar eco-Logic cocos briketten.
door 1 soort te gebruiken weet ik redelijk goed waar ik aantoe ben en wat ik kan verwachten.
Dat bevalt mij het beste