BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Leuk, kan je iig weer ff vooruit met recepten
 
Heb naar aanleiding van de posts hier ook de skillet set bij Qvist gekocht. Werd in het forum gesproken over het seasonen van deze skillets. Waarmee en hoe doen jullie dit?
 
ook bij de Jumbo verkrijgbaar
 
Niet bij elke Jumbo !

Ik was er destijds meerdere afgeweest (stad, en land afgezocht, inclusief Jumbo's, Toko's, en Makro Barendrecht).

Uiteindelijk de hoop opgegeven, en besteld bij True2Bbq.
Kom ik 2 weken later weer bij de Makro, ligt er een heel schap vol  ???

Mac

 
Tsss, zeker niet op de Kruiskade geweest? Of is jouw hele land Barendrecht-buiten.... ;)
Barendrecht.... Ik bedoel. Barendrecht.
Marcel, realy, Barendrecht???  ??? ???
 
Ehhhh sorry .........ik was toen niet op de kruiskade geweest  :-[ (das wel helemaal aan de verkeerde kant van het water h?...... The Dark side of the Force)

Wel heb ik mijn leven gewaagt, en dat van mijn meissie, om daar naar Chipotle te zoeken  8) (niet gevonden overigens) , en ja toen kwam ik wel Crisco tegen (maar toen had ik h?t inmiddels al, bij onze buurgemeente B.....cht gevonden)  :)

Mac

 
Ik zit je te dollen, ik heb jaren in Almere-Buiten gewoond, ik heb geen recht van spreken hoor. ;) maar het was wel leuk om te zeggen. Omdat het kan. En nu woon ik in Ypenburg, een buitenwijk van Den Haag, of all places...
 
Dominique zei:
Ik zit je te dollen, ik heb jaren in Almere-Buiten gewoond, ik heb geen recht van spreken hoor. ;) maar het was wel leuk om te zeggen. Omdat het kan. En nu woon ik in Ypenburg, een buitenwijk van Den Haag, of all places...

blijf je we een beetje lief voor Marcel?
 
Ik brand eerst af, en dan kom ik blussen, dat weet je toch Leo? Het is sterker dan ik zelf ben. ;)
 
Het is sterker dan ik zelf ben.

Typisch geval van the Dark side of the Force Dominique (pas maar op, dat het je niet gaat overheersen )

Mmm.......The Force is strong with you  :D

Maar weer ff on topic (want ze kijken mee, die modereters;)

Zojuist 1 van mijn 2 paketjes van Vuur en Rook binnen gekregen.

  • 10 kg Flamy kokosbriketten (20 kg nog onderweg)
  • Sweet swine o mine Championship BBQ Rub
  • Bad Byron's Butt Rub
  • SBR Original Xl
  • SBR Sweet Vidalia Onion

Mac
 
Idd Henny.

Ik heb ook nog nooit zoveel gestookt (in de BBQ dan h?), als dit seizoen.
En het wordt alleen nog maar meer, i.v.m. de WSM, want die lust wel een paar briketten  :)

Komt goed uit, want ik lust graag een stukje vlees  :D

Mac
 
Circo is ook te koop bij taartenwinkels, die vind je tegenwoordig overal. Zelfs in Almere!
 
Hoe voeg ik foto's toe?, krijg alleen img als ik op icoon voeg afbeelding klik. Kan dan niet naar bestanden om toe te voegen
 
Dank je Noskos, zal me hier eens in verdiepen. Lijkt op het eerste gezicht niet echt handig.
Gewoon maar eens proberen.
 
Als je het door hebt gaat het heel makkelijk. De reden is dat de opslag van veel foto's veel dataverkeer met zich meebrengt en dus een veel hoger prijskaartje. Daar dit voor ons gewoon hobby is is het hosten van de foto's onbetaalbaar ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan