Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Wat is dat? Thermometer?

Ik heb sinds deze week het BGE cookbook gekocht via amazon. (via bbq-nl.com) Mooi boek, heb inmiddels een stukje in de boekenplank geplaatst. Echt een top boek! Ik heb ook planet barbecue en all season bbq (ofzoiets) van Dr. BBQ besteld. (al deze drie boeken incl verzenden voor 50 euro :) )

dan ben je niet te duur uit geweest heb ik het idee

Dat BGE boek is er toch ook in het Nederlands

Vanmorgen onaangekondigd, mijn nieuwe pakketje binnengekregen.
En deze x was het helemaal goed, en geen vermoord exemplaar (maar gewoon een spiksplinternieuwe).

7808752686_1445ca8f1f_z.jpg

Na zeker te weten dat alles ok? was, ben ik naar de DHZ store gegaan voor een tripple tal wieltjes (met dank aan Ellen...... )
En vervolgens badend in het zweet aan de slag gegaan  :) )

7808751716_06dd346538_z.jpg

Kolenring vastgezet, met wat koperdraad.

7808750826_afa3e324fa_z.jpg

Tatadatadaaaaaa........eindelijk mijn WSM (helemaal Happy de Peppie)  :D

7808749694_c22b368815_z.jpg

Tja, dan heb je een WSM,en dan moet je hem wel vies maken h?.
We zouden een rosbiefje op de OTG doen, maar nu is ie dus op de WSM gegaan (natuurlijk  :) )

7808767476_b55a4cc9b5_z.jpg

7808762066_83931a8b55_z.jpg

Conclusie.........hij doet het  :D

Iemand nog tips voor modificaties ? (doorvoer voor de sensor, ga ik nog ff naar kijken)
Zou eigenlijk een iets kleinere binnenring willen hebben voor de kooltjes (voor kleine sessies), maar dat is nog maar een hersenspinsel (misschien helemaal niet nodig)
In de toekomst als het aan mij ligt een PartyQ.

Mac

Beter! Kleinere kolenring is totaal niet nodig. Ik vul de hele ring, na de sessie gooi ik de schuiven dicht om het vuur te doven en dan vul ik het de volgende sessie gewoon weer aan.

Wat zul jij blij zijn Marcel, geweldig! En je rosbeef ziet er ook goed uit. Jouw weekend kan niet meer stuk, denk k zo.
Party-Q? Zeker doen. Ook super!

mooi stukje vlees hoor
en gefelici met je smoker

prachtige WSM man, wat blinkt ie nog mooi, lekker stuk rosbief wa je gemaakt hebt

Mooie smoker! Fijn dat alles toch weer goed gekomen is, over een jaar ben je dat weekje extra wachten allang vergeten :)

Bij mij kwam de postbode vanmorgen twee boeken brengen:
RLK-20120818-0033.jpg

mooie aanwinsen Rocker, dus vanaf nu doe je mee met Steven & Me?

@mac mooi dat het geregeld is! Veel plezier ermee!

@rocker mooie boeken. Daar ga je veel plezier van hebben

@ mac: Gelukkig is het allemaal toch nog goed gekomen, veel plezier met je smokert.

Erg leuke boeken Rocker.
Ga je veel plezier van hebben.

Ik mag de bovenste ook graag af en toe uit de kast pakken.  :)

Mac

Ik heb deze allebei, en ben er erg blij mee.

Terug
Bovenaan Onderaan