BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

en ik heb wel eens mogen helpen aan die 2 halve  :)
 
Gerard777 zei:
Er is waarschijnlijk nog iemand op dit forum met een halve? ;)
Jawel..... ik dus, maar dat had je misschien wel al verzonnen ;)
 
Ja hoor, dat lukt wel. Het is een metalen blad. Mijn WGA staat altijd op mijn weber tafeltje en daar merk je niets van.
 
Mac zei:
Ga nog ff zo door.... ;)

Wirst du ein bisschen aufgeregt davon Dominique, oder was ?  :D

Mac

Ich verstehe gar kein deutsch, maar als je het even vertaald kan ik je antwoord geven ;)
O, ik heb het even aan Verkering gevraagd, die sprecht wol duits.....
Nou, ik ben geen feministe, maar om nou een blaadje te maken waarop aan de buitenkant de helft van de populatie al word buitengesloten.... Maar ik vind het ook gewoon leuk om te plagen hoor, Marcel. ;) Gewoon, omdat het kan.
 
En ik spreek ?berhaubt geen Duits...

dus ik ga er van uit dat vrouwen het ook mogen lezen. Zou ik trouwens doen...
 
Abraham zei:
En ik spreek ?berhaubt geen Duits...

dus ik ga er van uit dat vrouwen het ook mogen lezen. Zou ik trouwens doen...

En zie hier, het enige juiste antwoord ;)
 
Mijn vrouw stelde net voor om even naar de bouwmarkt te gaan, konijntjes kijken voor de kinderen en papa kon wel even bij de bbq's kijken. Er stonden nog geen aanbiedingsprijzen op. Ik denk ik vraag toch even wat de WSM koste. De medewerkster vertelde dat het een showmodel was dus geen doos, maar dat ze nieuw heel duur waren. Ze belde wel even voor een direct meeneem prijs.

Gevolg impuls aankoop  :D :D

Onlangs stond er een op marktplaats voor bijna het dubbele, ik krijg mijn smile bijna niet meer van mijn gezicht af.  :D :D
 
Dat zijn de leuke dingen voor de mens. Mijn wsm's komen allemaal van Marktplaats, dan ben je ook een stuk voordeliger uit
 
Gefeliciteerd! Mooie smoker hoor.
 
dat heb je weer mooi voor elkaar, ga je heel veel plezier van hebben
 
Kijk dat zijn de beste aankopen! Goed gedaan man!
 
Mac zei:
Mooie aankoop Structor  8)
Heb je de 47, of de 57 ?

Mac
De 47. Het is, denk ik, wel een overjarig, er zit niet zo'n deksel thermometer in. Maar die ga ik ook niet missen. O ja en ik heb het deurtje even over knie gehad, die kierde een beetje. Maar een beetje buigwerk en dat is inmiddels opgelost.
 
Ik heb normaal gesproken een hekel aan winkelen, maar in dit geval zou ik ook erg blij zijn....... :p
 
@Structor
Volgens mij, kijken iid maar heel weinig WSM gebruikers, op de thermometer (indien ?berhaupt aanwezig).
Heel veel plezier met je mooie aanwinst.

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan