BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

i love marktplaats....

uitstekende WGA....2 tientjes  :D



en gloedje nieuwe porkert 8...ook 2 tientjes  :D

 
Mooie aanwinsten weer mannen!!!
 
Goed gedaan! Lang leve Marktplaats! Woop woop!
 
Vanmiddag heb ik de uit USA meegebrachte gallon (3,785 liter) Blues Hog Barbecue Sauce verdeeld over diverse glazen potten die ik speciaal had bewaard.
De laatste liter kon nog in een plastic fles van 1 liter.
We kunnen weer even vooruit en dat voor omgerekend EUR 18,00  :)
De bovenste verdieping van de koelkast is weer vol.

gallonBluesHog.jpg
 
dat heb je weer goed voor elkaar  :)
 
mooi logo
 
Het digitale weegschaaltje was er al een paar weken, gisteren kwam een ijkgewichtje (100 gr) binnen, die wilde ik voor EUR 3,20 franco huis ook niet lagen liggen.
Daarmee was het kalibreren van het weegschaaltje een fluitje van een cent.
Voor het andere schaaltje wat ik heb (300gx0,01) kwam een 5gr ijkgewichtje binnen (geen foto)

ijkgewichtje100g.jpg
 
Mooi weegschaaltje Geert,

Waar heb je hem vandaan? (ik voel een "buy me now" momentje opkomen).
 
Bij mij lijkt die weegschaal maar niet uit het warenhuis van dx te komen, kan ook aan de ipad hoes liggen die ik tegelijkertijd besteld heb. Ze hebben wel gemaild dat een van beide niet op voorraad is, maar welke van de twee is onbekend...
 
structor zei:
Bij mij lijkt die weegschaal maar niet uit het warenhuis van dx te komen, kan ook aan de ipad hoes liggen die ik tegelijkertijd besteld heb. Ze hebben wel gemaild dat een van beide niet op voorraad is, maar welke van de twee is onbekend...
Emiel, ik had er 3 weken geleden nog 6 stuks extra besteld (300gx0,01) om aan wat collega's uit te delen en heb ook mededeling dat ze in "rest-order" staan.
Dus hier is de mogelijke oorzaak dan  :)
 
RedFox zei:
structor zei:
Bij mij lijkt die weegschaal maar niet uit het warenhuis van dx te komen, kan ook aan de ipad hoes liggen die ik tegelijkertijd besteld heb. Ze hebben wel gemaild dat een van beide niet op voorraad is, maar welke van de twee is onbekend...
Emiel, ik had er 3 weken geleden nog 6 stuks extra besteld (300gx0,01) om aan wat collega's uit te delen en heb ook mededeling dat ze in "rest-order" staan.
Dus hier is de mogelijke oorzaak dan  :)

structor zei:
Het zal weer eens niet zo wezen, de ene keer alle alufolie opkopen nu weer weegschaaltjes =))

Ik denk dat we bij Geert de "buy now" knop uit zijn toetsenbord moeten slopen. =))
 
Ik heb ook dezelfde weegschaal gekocht via ebay. Maar ook niet binnen
 
En ik ook via miniinthebox.com :)
 
Wordt er net aangebeld......

IMG_43011_zps7a61e810.jpg


Me happy :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan