Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooie aanwinst Geert, hoeveel Airmiles heb jij nu ? :D
 
Mooi Geert!! En nu snel een paar worsten draaien!! :D
 
Boldeagle zei:
Mooie aanwinst Geert, hoeveel Airmiles heb jij nu ? :D
Nog meer dan voldoende Mike, en volgende week vlieg ik weer naar USA dus wordt het ook weer meteen aangevuld  :)
 
BertM zei:
Wel opmaken Geert, anders vervallen ze :)
Zijn ook voor priv? vakantievluchten prima in te zetten Bert  :)
 
BertM zei:
Probleem is dat je altijd met de KLM moet vliegen :(
Is dat geen luxe probleem Bert?  :)
 
RedFox zei:
BertM zei:
Probleem is dat je altijd met de KLM moet vliegen :(
Is dat geen luxe probleem Bert?  :)
Ik ga binnenkort ook met KLM naar USA, maar snap geen bal van dat gedoe met koffermaat. Hoe weet ik nu welk formaat koffer ik max mag?  Er staat 158 cm. Linear. Wasda? In het kader van durf te vragen....
 
Dominique zei:
RedFox zei:
BertM zei:
Probleem is dat je altijd met de KLM moet vliegen :(
Is dat geen luxe probleem Bert?  :)
Ik ga binnenkort ook met KLM naar USA, maar snap geen bal van dat gedoe met koffermaat. Hoe weet ik nu welk formaat koffer ik max mag?  Er staat 158 cm. Linear. Wasda? In het kader van durf te vragen....
Dominique, dat is normaliter de som in centimeters van de lengte, de breedte en de hoogte van je koffer.
En dat is al een joekel met 158cm hoor.
Belangrijker is het gewicht wat je maximaal mag meenemen en dat is weer afhankelijk van de klasse waarin je vliegt of de status van je membership.
Ik ben platinum member/frequent flyer van KLM en mag "gratis" 2 koffers van vlgs mij 34 kg meenemen.
Maar dat staat allemaal keurig op de website van KLM en/of Flying Blue.
 
RedFox zei:
Dominique zei:
RedFox zei:
BertM zei:
Probleem is dat je altijd met de KLM moet vliegen :(
Is dat geen luxe probleem Bert?  :)
Ik ga binnenkort ook met KLM naar USA, maar snap geen bal van dat gedoe met koffermaat. Hoe weet ik nu welk formaat koffer ik max mag?  Er staat 158 cm. Linear. Wasda? In het kader van durf te vragen....
Dominique, dat is normaliter de som in centimeters van de lengte, de breedte en de hoogte van je koffer.
En dat is al een joekel met 158cm hoor.
Belangrijker is het gewicht wat je maximaal mag meenemen en dat is weer afhankelijk van de klasse waarin je vliegt of de status van je membership.
Ik ben platinum member/frequent flyer van KLM en mag "gratis" 2 koffers van vlgs mij 34 kg meenemen.
Maar dat staat allemaal keurig op de website van KLM en/of Flying Blue.
Dus lengte plus breedte plus diepte? Ik snapte het al niet, er stond x tussen , dus ik zat alles te vermenigvuldigen. Jaja blond.... Ik ga nog net niet aan de vleugel hangen ( heb een zitplaats) =)) , koffer mag 23 kilo wegen. Ik ben een " gaweleensmeteenprijsbreker" vlieger. Maar nu KLM om rechtstreeks te gaan. Dat is wel zo handig als ik solo vlieg....( voor de achterblijvers, die zijn nu al rijp voor opname van ellende)
 
RedFox zei:
BertM zei:
Probleem is dat je altijd met de KLM moet vliegen :(
Is dat geen luxe probleem Bert?  :)
Klopt, zeker...
helaas zit ik de helft van mijn tijd in een barrel uit de jaren 60
a6yqasyh.jpg

 
en ik dacht dat ik wel eens met gammele vliegtuigen vervoerd was.. wat is dat voor een ding en waar?
 
Heb je die met airmiles gescoord, Geert?? Zo ja, waar?? Niet in de airmiles eigen shop zo te zien?

@BertM dat is nog eens echte vliegervaring, gaaf! :) Wat is dat voor kist?
 
@ all, ik denk dat we (incl. ikzelf) nu wat te ver off-topic zijn geraakt en dat we het draadje weer houden waar het voor bedoeld is: "mijn laatste BBQ aanwinst"  ;)
 
joepieeee met 25% korting gescoord bij de praxis. :D :D

 
Zijn ze nu al in de uitverkoop dan? Mooie actie!
 
Lucky you!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan