Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Had inderdaad al even opgezocht dat het een modelletje uit 1999 is. Doet aan de functionaliteit niets af. Alleen jammer dat de schoonmaakblad stuk zijn, en dat de houders voor de kolen ontbreken. Verder ga ik zeker veel plezier hebben van deze bbq.

Zolang de ketel en deksel gewoon goed zijn, ga je hier nog veel plezier aan beleven.

Je weet dat alle onderdelen gewoon los te bestellen zijn h?? De kapotte en/of ontbrekende delen zijn dus zo te vervangen :)

Ik wist dat ze te bestellen zijn ja, maar waar weet ik nog niet.

De deksel zelf is niet in geweldige staat, vooral rondom het gat van de thermometer is de deksel wat dun. Maar ga het wel meemaken hoe hij het volhoudt en anders zoeken we weer een nieuwe :)

Dank u Sinterklaasje :D En o ja bedankt Dennis voor je lijstje op je site ;)

20131130-_MG_0379.jpg

Haha, je hebt de Sinterklaas goed opgevoed :) Mooie spullen!

Wij vieren geen Sinterklaas..... :(

eqy5y4yq.jpg

Deze zijn vandaag binnen gekomen oto57 en ribrek

dat wordt lekker ribjes maken gok ik zo :)

mooie aanwinst! en zo te zien ook even bij IKEA geshopt voor rekje?

Mooie aanwinst, veel plezier ermee!
(en vergeet niet om mooie foto's van de resultaten te posten)

Mooi hoor zo'n mooie Q in de huiskamer!! Jammer dat hij ooit een keer naar buiten moet!! :((

Ik ben er heel blij mee  :)

Hij mocht wel een nachtje binnen staan, maar heb toch besloten dat ie buiten moet gaan wennen. Vrijdag naar de sligro voor vlees...

Het ribrek van Ikea idd, had vrouwlief meegenomen.

Kijk, daar kun je mee aan de slag. Prima combinatie, een 57 OTO en een dekselhouder rib-rek

Ropeti zei:
Hier wat kruiden aangeschaft van Jonnie Boer plus een slijper voor mijn messen. Gisteren de messen geslepen en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Er liggen hier ook wat wetstenen maar voor de snelle slijp deze slijper gekocht.

Grt,

Robert

Dat zijn puike kruiden! Eindelijk zijn er eens goede mixjes zonder zout. 

Super cadeau!! voor sinterklaas??

Terug
Bovenaan Onderaan