Zo alles is besteld of gekocht voor de bouw van mijn eerste UDS. Ik heb via marktplaats een 200l vat besteld welke gebruikt zijn voor het transport voor lijm. Dit heeft in een zak gezeten dus er zit geen liner/coating in. Het is een dikwandig vat zonder ribbels met deksel.
De bedoeling is dat deze mat zwart wordt met het logo van Jack Daniel's er op welke in aluminium kleur gespoten wordt.
Als kolen mand wordt er een RVS wasmachine trommel gebruikt.
Het liefst wil ik er 2 werkplanken aan bevestigen en voorop een houder voor de thermometers. Dit zijn er 3 in totaal.
In de toekomst wil ik ook nog een CAC gang monteren, maar eerst maar eens de UDS zelf maken en uitproberen. Daarna zien we wel weer verder.
Als ik het vat binnen heb zal ik ook wat foto's plaatsen.
De bedoeling is dat deze mat zwart wordt met het logo van Jack Daniel's er op welke in aluminium kleur gespoten wordt.
Als kolen mand wordt er een RVS wasmachine trommel gebruikt.
Het liefst wil ik er 2 werkplanken aan bevestigen en voorop een houder voor de thermometers. Dit zijn er 3 in totaal.
In de toekomst wil ik ook nog een CAC gang monteren, maar eerst maar eens de UDS zelf maken en uitproberen. Daarna zien we wel weer verder.
Als ik het vat binnen heb zal ik ook wat foto's plaatsen.