Mede forummers,
Met een flinke lach op mijn gezicht kan ik jullie mededelen dat Lidl (onder de lijn Florabest) met een eigen GBS systeem komt.
Een GBS systeem zoals die van Weber? Ja een GBS systeem zoals die van Weber.
Hoe ik hierbij kom? Ik was op zoek naar het spiessysteem voor de WGA en ben verder rond gaan struinen in de webshop. :-D
Men neme de Florabest Kogelbarbecue met 53 CM rooster:
Link naar de BBQ.
En dan, zie daar the one and only "FLORABEST Barbecue-Inzetstuk":
En weer linkje naar het systeem.
Geweldig toch dit? Ik kan er wel om lachen.
Dan komt het mooiste, hij zou moeten passen in de 57'er Webers. Die hebben namelijk dezelfde roosterafmeting.
Dit staat bij de specificaties van dit "GBS" rooster:
"Dit barbecuerooster van verchroomd staal is geschikt voor houtskool- of gasbarbecues met een diameter van ?57 cm en heeft een uitneembaar, middelste roostersegment."
Zowel het rooster, als de pizzasteen, gietijzeren rooster en gietijzeren pan kosten ?12,99 per stuk. Snel gerekend ?51,96 voor de complete set.
Enkel het rooster van de Weber GBS kost al een ruime ?56, even ter vergelijking.
Of het kwaliteit is? Geen idee.
Let op de leverdatum, leverbaar vanaf 31-5.
Wat denken jullie?
Als je het niks vindt hoop ik in ieder geval dat je met een kleine glimlach het concept waarderen kan. ;-)
Met een flinke lach op mijn gezicht kan ik jullie mededelen dat Lidl (onder de lijn Florabest) met een eigen GBS systeem komt.
Een GBS systeem zoals die van Weber? Ja een GBS systeem zoals die van Weber.

Hoe ik hierbij kom? Ik was op zoek naar het spiessysteem voor de WGA en ben verder rond gaan struinen in de webshop. :-D
Men neme de Florabest Kogelbarbecue met 53 CM rooster:

Link naar de BBQ.
En dan, zie daar the one and only "FLORABEST Barbecue-Inzetstuk":

En weer linkje naar het systeem.
Geweldig toch dit? Ik kan er wel om lachen.
Dan komt het mooiste, hij zou moeten passen in de 57'er Webers. Die hebben namelijk dezelfde roosterafmeting.
Dit staat bij de specificaties van dit "GBS" rooster:
"Dit barbecuerooster van verchroomd staal is geschikt voor houtskool- of gasbarbecues met een diameter van ?57 cm en heeft een uitneembaar, middelste roostersegment."
Zowel het rooster, als de pizzasteen, gietijzeren rooster en gietijzeren pan kosten ?12,99 per stuk. Snel gerekend ?51,96 voor de complete set.
Enkel het rooster van de Weber GBS kost al een ruime ?56, even ter vergelijking.
Of het kwaliteit is? Geen idee.
Let op de leverdatum, leverbaar vanaf 31-5.
Wat denken jullie?
Als je het niks vindt hoop ik in ieder geval dat je met een kleine glimlach het concept waarderen kan. ;-)