Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zelf gebruik gewoon een piepschuimen thermobox om mijn vlees warm te houden:Hallo,
Ik ben opzoek naar een koelbox om vlees warm te houden. Is een koelbox van bijvoorbeeld action of blokker etc een goede keuze? Of ik het een speciale hebben?
Heb je daar aandelen in ofzodeze jongens maken ook mooie spullen.
![]()
YETI® Europe | Premium Koelboxen en Drinkwaren
YETI's premium koelboxen en accessoires zijn ultiem in hun design, performance en duurzaamheid. Shop nu met een snelle levertijd in Nederland in deze officiële YETI Store.nl.yeti.com
Haha das een mooi tip! Zo ben ik dus ook aan de mijne gekomenHier komt mijn supergeheime tip (niet doorvertellen, oké?): bezoek de visafdeling van je lokale groothandel, bijvoorbeeld de Makro. Daar hebben ze namelijk stapels piepschuimdozen liggen. Waarom? Omdat ze die gebruiken om vis vers te houden. Leg hen je dilemma uit – je moet je vlees koud (of warm) mee naar huis nemen. En voilà, ze geven je die magische dozen (misschien) mee.
Piepschuim, oftewel EPS (Expanded Polystyrene voor de nerds onder ons), is multifunctioneel en altijd betrouwbaar. Of je nu vlees wilt koelen of warm wilt houden, deze dozen kunnen het allemaal. Isothermische materialen zijn namelijk geniaal in het behouden van temperatuur, welke kant die ook opgaat.
Dus de volgende keer dat je je afvraagt hoe je je steak van de winkel naar je grill krijgt zonder een culinaire ramp te veroorzaken, weet je wat je te doen staat. Bedank me later. Eet smakelijk!
Hier hetzelfde.Haha das een mooi tip! Zo ben ik dus ook aan de mijne gekomen![]()