Oh, wat was het weer lekker zeg

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plaats een uitnodiging op’t forumWil deze graag eens maken, maar mijn vrouw is het idee niet genegen. Dus ga het eens moeten doen als er volk is
Bij ons is kippendijen minder courant, maar ik veronderstel dat dit ook perfect met de tietjes van de kip kan?
Arno + 1. Waar kunnen we aanschuiven.Wil deze graag eens maken, maar mijn vrouw is het idee niet genegen. Dus ga het eens moeten doen als er volk is
Bij ons is kippendijen minder courant, maar ik veronderstel dat dit ook perfect met de tietjes van de kip kan?
Het is dinsdagavond geworden. Toen heb ik een mooi stuk alleen op kunnen eten, dankzij CoronaAls het smaakte zoals het eruit ziet dan hebben jullie heerlijk kunnen smullen.
Je zegt: "en mooi nog wat over voor morgenavond", maar hoe warm je dat dan weer op?
@Bubbeltje
Ben bang dat het dan wel wat droger wordt. Het vet van de kippendijen zorgt ervoor dat het heerlijk mals blijft.Wil deze graag eens maken, maar mijn vrouw is het idee niet genegen. Dus ga het eens moeten doen als er volk is