Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik 'm dus een paar maanden te vroeg gekochtGisteren bij Alternate de Kettle Joe besteld voor 250 euro. Komt hier onder een afdak te staan en hoop er met wat tweaks zoals vilt en de diffusor plate van de big joe een goede bbq aan te hebben.
Heb ik 'm dus een paar maanden te vroeg gekocht![]()
Zo is het ook. En ik vond dat ik waar voor m'n geld heb gekregen. Dus geen man overboord.Jammer, maar kun je niet weten uiteraard.
Nog aanpassingen gedaan?
Zo is het ook. En ik vond dat ik waar voor m'n geld heb gekregen. Dus geen man overboord.
Maar laat de baas van hier thuis het maar niet horen dat ie nu stukken goedkoper te krijgen was
Vilt aan de binnenkant tegen lekken / valse aanvoer lucht.
En ik wil de deflector plates gaan kopen / zoeken.
Netjes!Big Joe plate rust op handvaten van de kolenmand.![]()
Had ik inderdaad gezien. Kan ik ook nog doen. Ik heb de handvaten van de kolenmand iets naar binnen gebogen daar ligt hij nu op maar jouw oplossing is zeker beter.Ja dan ligt hij wel heel krap vast hoor! Ik heb hier op het forum inspiratie gehad en een metalen balk gemaakt om ze op te leggen. Werkt stukken beter!
Bekijk bijlage 59987
Heb ze ook zien liggen en dacht er gelijk ook aan.. Iedereen met een M of L kamado massaal; naar de A-C-T-I-O-N!!!!Druippan (dienblad, rvs) met lage rand![]()
gescoord bij action.
Heb ze ook zien liggen en dacht er gelijk ook aan.. Iedereen met een M of L kamado massaal; naar de A-C-T-I-O-N!!!!![]()
Gisteren na het bereiden van een heerlijk stuk picanha de topvent ingepakt in een stuk alufolie. Dat scheelde behoorlijk wat kolen. Bbq ging veel sneller uit. Ik ga op zoek naar een silicone bakje van de juiste afmetingen hiervoor.
Inmiddels een stalen hoekprofiel op maat gemaakt (bedankt Smokie) waardoor de plate van de big joe nu goed ligt.