Van een teaser gesproken.Nosmo zei:De laatste foto voordat ze de deur uit gaan
Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van een teaser gesproken.Nosmo zei:De laatste foto voordat ze de deur uit gaan
raymonidas zei:Als je dat strak gelukt is, wil je dan een foto plaatsen daarvan?
MR1985 zei:raymonidas zei:Als je dat strak gelukt is, wil je dan een foto plaatsen daarvan?
Ik heb in m'n UDS een (aantal) 3/4 inch nippel(s), het adapter is ook 3/4 inch. Denk dat ik gewoon een 3/4 inch binnendraad sokje ga gebruiken. Op die manier kan ik het ook nog afsluiten met de 3/4 inch dop die ik nu gebruik. Zal wel een foto maken als dat beetje strak zit.
MR1985 zei:MR1985 zei:raymonidas zei:Als je dat strak gelukt is, wil je dan een foto plaatsen daarvan?
Ik heb in m'n UDS een (aantal) 3/4 inch nippel(s), het adapter is ook 3/4 inch. Denk dat ik gewoon een 3/4 inch binnendraad sokje ga gebruiken. Op die manier kan ik het ook nog afsluiten met de 3/4 inch dop die ik nu gebruik. Zal wel een foto maken als dat beetje strak zit.
Zo dus, zat nog te denken om het met een bochtje te doen, zodat de blower niet zover uitsteekt. Ben bang dat ik, vriendin of hond hier tegenaan gaat lopen, maar kon zo snel geen bochtjes vinden die groot genoeg waren: