BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 13

Nosmo zei:
De laatste foto voordat ze de deur uit gaan :D

HM13-4.jpg
Van een teaser gesproken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

 
Heeeey!

Hij is binnen hoor! Thanks!

Ik las geloof ik ergens dat je een update had van de handleiding in de sticky. Zou je die al kunnen delen? Poortjes zitten op een ander plekje enzo, en ik wil geen fan in de netwerk poort steken bijvoorbeeld  :blush:
 
De nieuwe handleiding is nog niet klaar :blush: maar ik heb wel alvast een plaatje van de aansluitingen voor je;

SMD_HM_Aansluitingen.png
 
Dank je, dat helpt!

Nu nog uitvogelen hoe ik het UDS adaptertje het makkelijkst op m'n tonnetje vastmaak :D

Dit weekend maar eens in gebruik nemen ook :D
 
Als je dat strak gelukt is, wil je dan een foto plaatsen daarvan?
 
raymonidas zei:
Als je dat strak gelukt is, wil je dan een foto plaatsen daarvan?

Ik heb in m'n UDS een (aantal) 3/4 inch nippel(s), het adapter is ook 3/4 inch. Denk dat ik gewoon een 3/4 inch binnendraad sokje ga gebruiken. Op die manier kan ik het ook nog afsluiten met de 3/4 inch dop die ik nu gebruik. Zal wel een foto maken als dat beetje strak zit.
 
MR1985 zei:
raymonidas zei:
Als je dat strak gelukt is, wil je dan een foto plaatsen daarvan?

Ik heb in m'n UDS een (aantal) 3/4 inch nippel(s), het adapter is ook 3/4 inch. Denk dat ik gewoon een 3/4 inch binnendraad sokje ga gebruiken. Op die manier kan ik het ook nog afsluiten met de 3/4 inch dop die ik nu gebruik. Zal wel een foto maken als dat beetje strak zit.

Zo dus, zat nog te denken om het met een bochtje te doen, zodat de blower niet zover uitsteekt. Ben bang dat ik, vriendin of hond hier tegenaan gaat lopen, maar kon zo snel geen bochtjes vinden die groot genoeg waren:

rMq5BQz.jpg

hFlnuj9.jpg

FLTo3jv.jpg
 
Dat ziet er idd strak uit, maar ik heb een BGE, dus dan komt de ventilator ipv de luchtschuif.

Ben de hele dag al bezig om de heatermeter on-line te krijgen.
WiFi doet het, op de laptop kan ik de pagina met de 'kooltjes' zien, maar de poort in de router openzetten krijg ik niet voor elkaar. Althans ik doe het exact als de gebruiksaanwijzing, maar toch krijg ik geen verbinding met de HM. Wordt er nu een beetje moedeloos van....

Heb jij DE oplossing? Ik heb een Asus 66
 
MR1985 zei:
MR1985 zei:
raymonidas zei:
Als je dat strak gelukt is, wil je dan een foto plaatsen daarvan?

Ik heb in m'n UDS een (aantal) 3/4 inch nippel(s), het adapter is ook 3/4 inch. Denk dat ik gewoon een 3/4 inch binnendraad sokje ga gebruiken. Op die manier kan ik het ook nog afsluiten met de 3/4 inch dop die ik nu gebruik. Zal wel een foto maken als dat beetje strak zit.

Zo dus, zat nog te denken om het met een bochtje te doen, zodat de blower niet zover uitsteekt. Ben bang dat ik, vriendin of hond hier tegenaan gaat lopen, maar kon zo snel geen bochtjes vinden die groot genoeg waren:

rMq5BQz.jpg

hFlnuj9.jpg

FLTo3jv.jpg

Ziet er goed uit maar ik heb nog wel 2 puntjes;

-  De blower moet met de opening naar beneden gemonteerd worden, er zit een klepje in de blower en die sluit anders niet als de fan stopt met blazen.
-  De veer heb je alleen nodig als je de blower op een WSM of kamado zet, als je de UDS adapter gebruikt moet de veer verwijderd worden.
 
Hulp gezocht!!!

Ik wil morgen PP gaan maken, de Rob staat al lekker in te trekken.
Afgelopen woensdag alles ingesteld om m?n nieuwe HeaterMeter set ook via Wifi te gebruiken.

Nu wil ik nog inloggen in mijn HeaterMeter BBQ control: 
username  :root
Zodra ik het wachtwoord : root ingeef krijg ik de mededeling dat dit niet juist is.

Kan iemand mij uitleggen of en hoe ik een nieuw wachtwoord in kan stellen?

Alvast bedankt voor de hulp
 
Je hoeft geen wachtwoord meer te gebruiken.
 
Maar wanneer ik een alarm in wil stellen lid wordt er maar een wachtwoord gevraagd!?
 
Hoi, Ik wilde vandaag mijn heatermeter testen. Maar ik krijg de fan/blower met geen mogelijkheid aan de gang? :-S
Ik zie hem steeds op 100 % staan maar de fan doet helemaal niets? Doe ik iets fout?
 
Heb je een foto van hoe je het aangesloten hebt?
 
Bedankt voor je reactie Piet! Maar ik ben gewoon een L*L ik zat in het verkeerde gaatje  L-)  Hij doet het dus :)
 
Mooi, ik begon al te zweten #:-S
 
Toch veel problemen met die heatermeters .



Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan