BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 13

Brecht zei:
Toch veel problemen met die heatermeters .



Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk
Vooral met de dingen eromheen, de meters zelf lijken het prima te doen :D
 
Na een paar maanden in het buiteland, eindelijk tijd gehad om het pakketje uit te pakken.
Ziet er allemaal erg mooi verzorgd uit!

Eerst alles aansluiten en checken of alles werkt. Probes erin, ventilator erin (terugslagklepje moest ik wel even loshalen) en de veer verwijderd.

Daarna de stroom erop en er kwam keurig een netwerkadres in het display. Vervolgens met de oude handleiding de wifi aangezet.

Nu loop ik tegen het volgende aan:
- Via netwerkkabel kan ik prima de HM benaderen en alles aanpassen. ook WiFi krijg ik netjes gekoppeld.
- Netwerkkabel eruit en er komt geen IP adres in het display.
- Weer aangesloten via netwerkkabel en dan valt mij op in het configuratiescherm (Network>wireless) de netwerksterkte 0% is en dan weer 100%.

Overige apparaten werken prima via het draadloze network...

Iemand een idee? (graag in Jip en Janneke taal, ik heb geen IT achtergrond).

Gr
Sander



 
Even een rare ( misschien domme vraag )

Maar wat is nou het verschil : ?124,-- voor de 4 thermistor uitvoering (4P)
?134,-- voor de thermokoppel versie (TC)

Mocht ik hem volgende keer gaan bestellen.
 
svda zei:
Even een rare ( misschien domme vraag )

Maar wat is nou het verschil : ?124,-- voor de 4 thermistor uitvoering (4P)
?134,-- voor de thermokoppel versie (TC)

Mocht ik hem volgende keer gaan bestellen.
De SMD HM V6.2 heeft als optie om een thermokoppel te gebruiken als pit probe en er zijn dus twee pit probe opties, met of zonder thermokoppel. De thermokoppel heeft als voordeel dat de maximale temperatuur hoger ligt (maximaal 500C) , de probes zijn wat robuster en eenvoudiger te verkrijgen.

:)
 
SvtK zei:
Na een paar maanden in het buiteland, eindelijk tijd gehad om het pakketje uit te pakken.
Ziet er allemaal erg mooi verzorgd uit!

Eerst alles aansluiten en checken of alles werkt. Probes erin, ventilator erin (terugslagklepje moest ik wel even loshalen) en de veer verwijderd.

Daarna de stroom erop en er kwam keurig een netwerkadres in het display. Vervolgens met de oude handleiding de wifi aangezet.

Nu loop ik tegen het volgende aan:
- Via netwerkkabel kan ik prima de HM benaderen en alles aanpassen. ook WiFi krijg ik netjes gekoppeld.
- Netwerkkabel eruit en er komt geen IP adres in het display.
- Weer aangesloten via netwerkkabel en dan valt mij op in het configuratiescherm (Network>wireless) de netwerksterkte 0% is en dan weer 100%.

Overige apparaten werken prima via het draadloze network...

Iemand een idee? (graag in Jip en Janneke taal, ik heb geen IT achtergrond).

Gr
Sander

Beste Sander

Check even of je mogelijk op een dubbel wifi kanaal zit,

Daanton
 
Terug
Bovenaan Onderaan