bubble2206
Vuurmaker
@nosmo
in je tekst staat dat je ook ProbeWraps kan bestellen
kan je mij vertellen wat dat zijn
in je tekst staat dat je ook ProbeWraps kan bestellen
kan je mij vertellen wat dat zijn
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag kom ik op de reservelijstNosmo zei:Als het goed is heeft iedereen een berichtje van me gehad.
Kijk dit aub even goed na want nu kunnen de fouten er nog eenvoudig uitgehaald worden, later als alles besteld is wordt dit moeilijker.
Ik laat het bestelformulier nog een paar dagen open zodat mensen zich eventueel nog kunnen aanmelden voor de reservelijst. Je weet maar nooit!
Dank voor de uitleg.Nosmo zei:Versie 5 is eigenlijk niet de laatste versie, V4.3 is de laatste.
Er zit qua functionaliteit geen verschil tussen de verschillende versies, je kunt eigenlijk ook niet zeggen dat V4.2, V4.3 of V5 het beste is.
V5 is mijn versie van de heatermeter, ik vond V4.2 lastig te produceren. Ook waren bepaalde onderdelen slecht te verkrijgen of zelfs helemaal uit productie. V4.3 is voor mij nog steeds lastig te produceren (verouderde technologie in mijn ogen) en ik vind de oplossing met meerdere losse printjes te duur en technisch niet wenselijk. Daarom blijf ik V5 produceren en verder verbeteren.
De software blijft compatible tussen de verschillende versie dus dat maakt verder niet uit.
Voor minder ervaren zelf bouwers gaat de voorkeur wel uit naar V4.3 omdat die met eenvoudigere middelen te bouwen is.
Nosmo zei:Even een korte update voordat jullie denken dat ik er met de poet vandoor ben.
Alle onderdelen zijn inmiddels besteld, en het is vanaf nu ook niet meer mogelijk om nog wat te wijzigen, ook zijn alle betalingen op ??n na voldaan en ik ga er vanuit dat er geen uitvallers zijn.\
Tentij.s zei:@Nosmo
Kan er al ingeschreven worden voor ronde 13?![]()
![]()
Nosmo zei:Maar weer even een korte update;
Ik zit nog steeds in Finland dus de werkzaamheden liggen redelijk stil. Mijn zoon heeft inmiddels wel het grootste deel van de kastjes geprint en vrijwel alle onderdelen zijn binnen dus als ik weer terug ben kan het snel gaan. Voorlopig houd ik de eerste week van juli aan voor de verzending.
Gisteren zijn alle losse probes, probewraps en adapters verzonden.