BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 12

@nosmo
in je tekst staat dat je ook ProbeWraps kan bestellen
kan je mij vertellen wat dat zijn
 
@nosmo
sorry voor de laatste vraag
ik heb iets verder gekeken dan mijn neus lang is en weet nu wat het zijn
 
Als het goed is heeft iedereen een berichtje van me gehad.

Kijk dit aub even goed na want nu kunnen de fouten er nog eenvoudig uitgehaald  worden, later als alles besteld is wordt dit moeilijker ;).

Ik laat het bestelformulier nog een paar dagen open zodat mensen zich eventueel nog kunnen aanmelden voor de reservelijst. Je weet maar nooit!
 
Nosmo zei:
Als het goed is heeft iedereen een berichtje van me gehad.

Kijk dit aub even goed na want nu kunnen de fouten er nog eenvoudig uitgehaald  worden, later als alles besteld is wordt dit moeilijker ;).

Ik laat het bestelformulier nog een paar dagen open zodat mensen zich eventueel nog kunnen aanmelden voor de reservelijst. Je weet maar nooit!
Graag kom ik op de reservelijst


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb nu twee mensen op de reservelijst staan, dat lijkt me genoeg dus ik ga de inschrijving sluiten.
 
Even een korte update voordat jullie denken dat ik er met de poet vandoor ben. ;)

Alle onderdelen zijn inmiddels besteld, en het is vanaf nu ook niet meer mogelijk om nog wat te wijzigen, ook zijn alle betalingen op ??n na voldaan en ik ga er vanuit dat er geen uitvallers zijn. De mensen die op de reservelijst staan krijgen bij de volgende ronde de mogelijkheid om een paar dagen eerder te bestellen dan de rest.

Ik zelf zit op het moment in het buitenland en kom rond 20/6 weer terug, ik heb goede hoop dat de meeste onderdelen dan inmiddels al geleverd zijn zodat ik dan ook direct kan gaan bouwen. Ondertussen staat de productie niet helemaal stil, mijn zoon helpt me met het printen van de kastjes en die zijn al bijna klaar. 
 
vol verwachting klopt mijn hart (of was dat een andere tijd van het jaar)
ik zie er naar uit
 
Boehoee....  :(( :((

Weer net te laat...

Ik heb wel nog een vraag over de HeaterMeter, maar of dit het juiste plekje is weet ik niet...

Ik zie heel veel informatie over de HeaterMeter, eigenlijk zoveel dat ik een beetje confused raak  :-/

Er zijn verschillende versies van de HM
* Versie 4.1
* Versie 4.3
* Versie 5

De laatste (versie 5) kom ik eigenlijk alleen hier op het forum tegen.
Ik er ergens een duidelijk overzicht tussen de verschillende versies te vinden?

Bedankt.
 
Versie 5 is eigenlijk niet de laatste versie,  V4.3 is de laatste.

Er zit qua functionaliteit geen verschil tussen de verschillende versies, je kunt eigenlijk ook niet zeggen dat V4.2, V4.3 of V5 het beste is.

V5 is mijn versie van de heatermeter, ik vond V4.2 lastig te produceren. Ook waren bepaalde onderdelen slecht te verkrijgen of zelfs helemaal uit productie. V4.3 is voor mij nog steeds lastig te produceren (verouderde technologie in mijn ogen) en ik vind de oplossing met meerdere losse printjes te duur en technisch niet wenselijk. Daarom blijf ik V5 produceren en verder verbeteren.

De software blijft compatible tussen de verschillende versie dus dat maakt verder niet uit.

Voor minder ervaren zelf bouwers gaat de voorkeur wel uit naar V4.3 omdat die met eenvoudigere middelen te bouwen is.
 
Nosmo zei:
Versie 5 is eigenlijk niet de laatste versie,  V4.3 is de laatste.

Er zit qua functionaliteit geen verschil tussen de verschillende versies, je kunt eigenlijk ook niet zeggen dat V4.2, V4.3 of V5 het beste is.

V5 is mijn versie van de heatermeter, ik vond V4.2 lastig te produceren. Ook waren bepaalde onderdelen slecht te verkrijgen of zelfs helemaal uit productie. V4.3 is voor mij nog steeds lastig te produceren (verouderde technologie in mijn ogen) en ik vind de oplossing met meerdere losse printjes te duur en technisch niet wenselijk. Daarom blijf ik V5 produceren en verder verbeteren.

De software blijft compatible tussen de verschillende versie dus dat maakt verder niet uit.

Voor minder ervaren zelf bouwers gaat de voorkeur wel uit naar V4.3 omdat die met eenvoudigere middelen te bouwen is.
Dank voor de uitleg.

Ik hoop dat ze steeds kleiner worden en ook wat regen bestendiger...

Ik vind de HM best netjes als je deze vergelijkt met de Flame Boss of de BBQ guru...maar toevallig zag ik dat Kamado Joe er ook een op de markt aan het brengen is (ja, ik ben een KJ owner...;-) ) Deze heet de iKamand (als je zoekt in facebook op iKamand dan vind je wel een plaatje... (het toevoegen van een foto wil mij niet zo lukken hier?)
Die vind ik er best cool uitzien en niet zo lomp.
Het is vooral de ventilator op de Kamado's die wat mij betreft wel wat subtieler mogen.... is daar toevallig al een initiatief voor gestart hier op het forum? (zo ja dan hoor ik het graag, ben het nog niet tegen gekomen maar heb ook nog niet alles gezien ;-) )

 
Nosmo zei:
Even een korte update voordat jullie denken dat ik er met de poet vandoor ben. ;)

Alle onderdelen zijn inmiddels besteld, en het is vanaf nu ook niet meer mogelijk om nog wat te wijzigen, ook zijn alle betalingen op ??n na voldaan en ik ga er vanuit dat er geen uitvallers zijn.\

Dat was ik, zat even een weekje in een tent aan de moezel :)
Intussen voldaan.
 
@Nosmo
Kan er al ingeschreven worden voor ronde 13?  :D ;)
 
Ik heb alle tijd,

De probes zijn een extratje voor een heatermeter die nog ingebouwd moet worden.
Hoop komende week dit voor elkaar te hebben.

Toch knap na meer dan een jaar.
 
Maar weer even een korte update;

Ik zit nog steeds in Finland dus de werkzaamheden liggen redelijk stil. Mijn zoon heeft inmiddels wel het grootste deel van de kastjes geprint en vrijwel alle onderdelen zijn binnen dus als ik weer terug ben kan het snel gaan. Voorlopig houd ik de eerste week van juli aan voor de verzending.

Gisteren zijn alle losse probes, probewraps en adapters verzonden.
 
Tentij.s zei:
@Nosmo
Kan er al ingeschreven worden voor ronde 13?  :D ;)

Nee!

De volgende ronde verwacht ik pas in het najaar en dat wordt dan waarschijnlijk ook de laatste ronde van dit jaar. Als het zover is dan krijgen de mensen die nu op de reservelijst staan een paar dagen de tijd om in te schrijven en daarna komt er weer een nieuw openbaar topic op het BBQ Genootschap voor de inschrijving. Eerder inschrijven gaat dus niet.

 
Thanks! Ik ga in het najaar het topic goed in de gaten houden!
 
Nosmo zei:
Maar weer even een korte update;

Ik zit nog steeds in Finland dus de werkzaamheden liggen redelijk stil. Mijn zoon heeft inmiddels wel het grootste deel van de kastjes geprint en vrijwel alle onderdelen zijn binnen dus als ik weer terug ben kan het snel gaan. Voorlopig houd ik de eerste week van juli aan voor de verzending.

Gisteren zijn alle losse probes, probewraps en adapters verzonden.

Ik had ze net in de bus zitten, thanks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan