BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 12

Ha Nosmo,

Ik sta (toch?) op de reservelijst? Ik heb een vraagje zodat ik in ieder geval mijn uds kan gebruiken. Ik heb 2 kogelkranen 3/4", als ik hem met briketten voorzie krijg ik een gewenste temperatuur van +/- 110 ?C. Echter dropt deze binnen een kwartier. Nu kan ik lukraak wat gaten erbij boren, maar doe dan het liefste een gat waar ik uiteindelijk de uds adapter op kan plaatsen. Heb jij daar zo de afmetingen van? Is dat een cirkel met een bepaalde diameter? Of zeg je, boor sowieso een gat er ergens bij, hoe kan ik deze dan alsnog wat dempen? Magneet? Schuifje?
 
Vandaag even lekker wat progressie;

6 Printjes klaar op de knopjes en de displays na;
HM12-1.jpg


En ook 6 printjes die al helemaal klaar zijn.
HM12-2.jpg


Vanavond of morgenochtend maak ik de laatste printjes ook nog even af en dan wordt het tijd om alles samen te bouwen en te testen. Als m'n 3D printer een beetje mee wil werken zijn alle kastjes vrijdag klaar dus hopelijk kan ik nog voor het weekend versturen.
 
martijnvanhooff zei:
Ha Nosmo,

Ik sta (toch?) op de reservelijst? Ik heb een vraagje zodat ik in ieder geval mijn uds kan gebruiken. Ik heb 2 kogelkranen 3/4", als ik hem met briketten voorzie krijg ik een gewenste temperatuur van +/- 110 ?C. Echter dropt deze binnen een kwartier. Nu kan ik lukraak wat gaten erbij boren, maar doe dan het liefste een gat waar ik uiteindelijk de uds adapter op kan plaatsen. Heb jij daar zo de afmetingen van? Is dat een cirkel met een bepaalde diameter? Of zeg je, boor sowieso een gat er ergens bij, hoe kan ik deze dan alsnog wat dempen? Magneet? Schuifje?

Er is een speciale UDS adapter met 3/4 draad die je op een van de kogelkranen kunt draaien. Verder heb ik geen informatie over UDSsen maar er zijn diverse forumleden met een UDS en een HM, wellischt dat zij je wat meer informatie kunnen geven.
 
Weer even een kleine update;

Mijn 3D printer heeft besloten dat hij er niet meer zo'n zin in heeft X(. Dit zorgt er voor dat de kastjes niet goed (genoeg) geprint worden waardoor ik nu meer afkeur dan bruikbare kastjes print. Gelukkig zijn de meeste kastjes al geprint voordat de ellende begon dus ik hoef niet zo veel meer te printen maar het houd het werk wel op.

Ik heb vervangende onderdelen voor m'n printer besteld en die komen waarschijnlijk morgen binnen, als het goed is dan kan ik dit weekend het restant printen en de heatermeters afmaken. Ik hoop dat alles maandag verstuurd kan gaan worden.
 
Ze zijn klaar!

HM12-3.jpg


En inmiddels ook al ingeleverd bij het DHL afgiftepunt. Ik verwacht dat ze vanaf dinsdag afgeleverd gaan worden.
 
nog twee dagen wachten moet lukken
heb ik gelijk nog even om te verzinnen wat er op wsm gaat om de hm in te wijden
 
Pakketje is binnen, nu nog tijd vinden voor de eerste low en slow sessie.
Dat zwarte hoesje maakt hem wel meer als af Piet, echt een toppertje!
 
Sinds gisterochtend pakketje met status "Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren"  :(

Net gebeld (tegen beter weten in...): Kan tot 48h duren voordat de status weer wordt bijgewerkt.
 
Pakketje is ook binnen. Nu uitzoeken hoe zoiets werkt!
Inderdaad een mooi hoesje erbij
 
Vanochtend blij :). Hij stond weer op afleveren, en wel vandaag. Maar sinds vanmiddag weer op "Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren"  X(
 
ik heb hem al een tijdje binnen en al gebruikt ook!! super bedankt en wat een vakmanschap!!
 
Nosmo zei:
Aanmeldingen Complete HM;

Ik weet, de lijsten zijn vol, maar toch een poging wagen.....ik ben handig genoeg, dus de losse onderdelen zijn ook prima hoor!!
 
Bestaat er nog een mogelijkheid om op de reservelijst te komen of moeten we het forum komend najaar goed in de gaten houden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

 
:D :D Hij is er! Anderhalve week onderweg geweest, maar dat maakt nu niets meer uit natuurlijk  :D :D

Wat een mooi apparaat, al even aangesloten en "droog" getest. Website prima, appje al op de telefoon, werkt ook prima. Vanaf nu rustig van huis en de boel in de gaten houden.

Piet, bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan