BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, de tweede ronde!

Jw zei:
Sorry vergeten een oranje graag;) ( nog een vraagje ik heb een blower van bbq guru met adapter kan ik deze gebruiken????
Anders ook graag een blower er bij graag.

Een bbq guru fan werkt niet helemaal lekker met een HM. Er is wel een modificatie voor maar dan heb je weer een verloopsnoertje nodig. 
 
Helaas heb ik de BBQ-hardware er niet voor maar anders zou ik er zeker 1 bestellen!! pet je af voor Piet!
 
Hoi Piet,

Ondanks dat mijn tuin nog niet eens klaar is en de rook unit nog gemaakt moet worden teken ik me graag in voor optie 2, volledig zelfbouw. Heb nog wat extra ideetjes, als dat lukt laat ik het hier uiteraard weten, maar kan ff duren :)

Remco
 
@RemBrand: je staat er bij!
 
Een HM blijf ik ook nog interessant vinden om mee te spelen... :) Doe me maar een zelfbouw pakketje dus ;) En bestel er dan ook maar gelijk een fan bij voor me...
En dan qua kastje graag een zwarte
 
Rocker zei:
Een HM blijf ik ook nog interessant vinden om mee te spelen... :) Doe me maar een zelfbouw pakketje dus ;) En bestel er dan ook maar gelijk een fan bij voor me...
En dan qua kastje graag een zwarte

Je staat op de lijst, en hierbij zijn de zelfbouwpakketjes op!
 
Ik heb iedereen die op de lijst staat een bevestigingsmailtje gestuurd. Zouden jullie even goed willen controleren of alles (kleur, opties ed) klopt. Zo niet laat het me dan even weten!

Voor de snelle beslisser is er nog ??n heatermeter over, wie maakt me los! ;)
 
Me2
 
En, wanneer zijn ze klaar Nosmo????
=)) =)) =))
 
En natuurlijk heb ik, als netste meisje van de klas al netjes betaald =))
 
Ik heb ook voldaan aan mijn verplichting  :)
 
Ik ook
 
ReneR zei:
En, wanneer zijn ze klaar Nosmo????
=)) =)) =))

Het is een low en slow proces Rene.  I-) I-) I-)
 
Nosmo zei:
ReneR zei:
En, wanneer zijn ze klaar Nosmo????
=)) =)) =))

Het is een low en slow proces Rene.  I-) I-) I-)

:(( Aaahhhhrrrrrgggghhhhh  :((
En toch houden we van je hoor Piet >:D<
 
Ik zou graag de laatste complete willen bestellen, kleur zwart.

Als optie de blower plus een extra set probes.

 
Terug
Bovenaan Onderaan