BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, de tweede ronde!

litronic zei:
Ik zou graag de laatste complete willen bestellen, kleur zwart.

Als optie de blower plus een extra set probes.


Mooi, dat was de laatste. ;)

 
Ik heb het verzoek aan iedereen die nog niet betaald heeft om uiterlijk zondag het bedrag over te maken zodat ik maandag kan geen beginnen met het bestellen van alle onderdelen. Stuur me ook even een berichtje als je het geld over gemaakt hebt, dat is voor mij erg prettig omdat ik dan weet waar ik aan toe ben.

Tot nu toe loopt het trouwens lekker met de betalingen, de helft is al binnen.

 
Ik wil ook een kitje!

Wat kost hij zonder 3D printed case? (Heb namelijk zelf een 3D printer).
 
Frank,

Je bent te laat, alleen als iemand nu nog annuleert komt er nog een HM of DIY kit beschikbaar. Zoals in de start post staat doe ik sowieso geen "speciaaltjes" meer, dus alleen nog standaard pakketten omdat de administratie anders te complex wordt met te veel kans op fouten.

De kans dat iemand annuleert is trouwens erg laag omdat alle genootschapsleden al betaald hebben en ik alleen nog op de betaling van een externe bestelling wacht.

Als je alleen onderdelen wilt zou je even op het forum van de buren kunnen kijken, daar is iemand bezig met een inkoop actie van onderdelen.
 
Nou Piet,
Misschien kun je de behuizingen wel bij Frank bestellen, natuurlijk met een mooie BBQ Genootschaps-korting :D

Neem je mijn HM volgend weekend mee naar Hasselt......
Of heb je ze nu nog niet klaar =)) =)) =))
 
ReneR zei:
Nou Piet,
Misschien kun je de behuizingen wel bij Frank bestellen, natuurlijk met een mooie BBQ Genootschaps-korting :D

Neem je mijn HM volgend weekend mee naar Hasselt......
Of heb je ze nu nog niet klaar =)) =)) =))

De kastjes zijn al besteld bij degene die ze ook bedacht en ontworpen heeft. Zit maar weinig prijsverschil tussen want bij hem krijg ik ook een mooie korting.

Note to myself: Rene krijgt de laatste!  =))
 
Nosmo zei:
ReneR zei:
Nou Piet,
Misschien kun je de behuizingen wel bij Frank bestellen, natuurlijk met een mooie BBQ Genootschaps-korting :D

Neem je mijn HM volgend weekend mee naar Hasselt......
Of heb je ze nu nog niet klaar =)) =)) =))

De kastjes zijn al besteld bij degene die ze ook bedacht en ontworpen heeft. Zit maar weinig prijsverschil tussen want bij hem krijg ik ook een mooie korting.

Note to myself: Rene krijgt de laatste!  =))

=)) =))  kinderen die vragen worden overgeslagen. Dhus....
 
Dominique zei:
Nosmo zei:
ReneR zei:
Nou Piet,
Misschien kun je de behuizingen wel bij Frank bestellen, natuurlijk met een mooie BBQ Genootschaps-korting :D

Neem je mijn HM volgend weekend mee naar Hasselt......
Of heb je ze nu nog niet klaar =)) =)) =))

De kastjes zijn al besteld bij degene die ze ook bedacht en ontworpen heeft. Zit maar weinig prijsverschil tussen want bij hem krijg ik ook een mooie korting.

Note to myself: Rene krijgt de laatste!  =))

=)) =))  kinderen die vragen worden overgeslagen. Dhus....

X( X( X( X(
zegt hij stampvoetend
X( X( X( X(

=)) =)) =))
 
Kleine update;

Bijna alles is besteld, ik wacht nog op twee een offerte en dan kan de rest ook besteld worden.

 
De eerste spullen beginnen binnen te druppelen, de printjes en de SD kaarten zijn vandaag bezorgd, morgen komen de RPI's, donderdag verwacht ik de bulk van de elektronische onderdelen en vrijdag komen de blowers.
Met een beetje mazzel komen de WIFI sticks ook deze week nog.  Met de printjes heb ik een beetje vals gespeeld want die had ik drie weken geleden al stiekem besteld

Helaas ga ik morgen voor ruim een week naar Polen dus het solderen moet nog even wachten. :(

 
Nosmo zei:
De eerste spullen beginnen binnen te druppelen, de printjes en de SD kaarten zijn vandaag bezorgd, morgen komen de RPI's, donderdag verwacht ik de bulk van de elektronische onderdelen en vrijdag komen de blowers.
Met een beetje mazzel komen de WIFI sticks ook deze week nog.  Met de printjes heb ik een beetje vals gespeeld want die had ik drie weken geleden al stiekem besteld

Helaas ga ik morgen voor ruim een week naar Polen dus het solderen moet nog even wachten. :(
Ik zag al bijna een mogelijkheid tot moederdagcadeau, dan had ik met vaderdag weer wat anders kunnen vragen ;)

Zonder gekheid, je houd me (ons) goed op de hoogte, ik zie het vanzelf wel :)
 
Paar dagen niet achter pc gekunt ben je gelijk te laat voor zo'n mooie actie. ach jammer dan de volgende ronde maar.
wel gaaf dat je dit doet
 
KippetjeHaasje zei:
Paar dagen niet achter pc gekunt ben je gelijk te laat voor zo'n mooie actie. ach jammer dan de volgende ronde maar.
wel gaaf dat je dit doet

Volgende ronde??
 
Nosmo zei:
KippetjeHaasje zei:
Paar dagen niet achter pc gekunt ben je gelijk te laat voor zo'n mooie actie. ach jammer dan de volgende ronde maar.
wel gaaf dat je dit doet

Volgende ronde??

Ja, dat wist jij niet he? En komt een volgende ronde =)) =))  jij boffert!
 
Dominique zei:
Nosmo zei:
KippetjeHaasje zei:
Paar dagen niet achter pc gekunt ben je gelijk te laat voor zo'n mooie actie. ach jammer dan de volgende ronde maar.
wel gaaf dat je dit doet

Volgende ronde??

Ja, dat wist jij niet he? En komt een volgende ronde =)) =))  jij boffert!

Echt waar? GAAF, dan bestel ik er ook eentje! :D
 
Nosmo zei:
Dominique zei:
Nosmo zei:
KippetjeHaasje zei:
Paar dagen niet achter pc gekunt ben je gelijk te laat voor zo'n mooie actie. ach jammer dan de volgende ronde maar.
wel gaaf dat je dit doet

Volgende ronde??

Ja, dat wist jij niet he? En komt een volgende ronde =)) =))  jij boffert!

Echt waar? GAAF, dan bestel ik er ook eentje! :D

structor zei:
Ja ik ook, ik wil ook wil zo'n Domimeter

Dit gaat weer ontsporen, ik voel het..... Kappen!
 
Laat ik het dan zo zeggen, hopenlijke komt er ooit nog is een ronde, een mens mag dromen.
 
KippetjeHaasje zei:
Laat ik het dan zo zeggen, hopenlijke komt er ooit nog is een ronde, een mens mag dromen.

Ik droom met jou mee, nu de vrouw alleen nog overtuigen  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan