litronic zei:Ik zou graag de laatste complete willen bestellen, kleur zwart.
Als optie de blower plus een extra set probes.
Mooi, dat was de laatste.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
litronic zei:Ik zou graag de laatste complete willen bestellen, kleur zwart.
Als optie de blower plus een extra set probes.
ReneR zei:Nou Piet,
Misschien kun je de behuizingen wel bij Frank bestellen, natuurlijk met een mooie BBQ Genootschaps-korting
Neem je mijn HM volgend weekend mee naar Hasselt......
Of heb je ze nu nog niet klaar =)) =)) =))
Nosmo zei:ReneR zei:Nou Piet,
Misschien kun je de behuizingen wel bij Frank bestellen, natuurlijk met een mooie BBQ Genootschaps-korting
De kastjes zijn al besteld bij degene die ze ook bedacht en ontworpen heeft. Zit maar weinig prijsverschil tussen want bij hem krijg ik ook een mooie korting.
Note to myself: Rene krijgt de laatste! =))
Dominique zei:Nosmo zei:ReneR zei:Nou Piet,
De kastjes zijn al besteld bij degene die ze ook bedacht en ontworpen heeft. Zit maar weinig prijsverschil tussen want bij hem krijg ik ook een mooie korting.
Note to myself: Rene krijgt de laatste! =))
=)) =)) kinderen die vragen worden overgeslagen. Dhus....
Ik zag al bijna een mogelijkheid tot moederdagcadeau, dan had ik met vaderdag weer wat anders kunnen vragenNosmo zei:De eerste spullen beginnen binnen te druppelen, de printjes en de SD kaarten zijn vandaag bezorgd, morgen komen de RPI's, donderdag verwacht ik de bulk van de elektronische onderdelen en vrijdag komen de blowers.
Met een beetje mazzel komen de WIFI sticks ook deze week nog. Met de printjes heb ik een beetje vals gespeeld want die had ik drie weken geleden al stiekem besteld
Helaas ga ik morgen voor ruim een week naar Polen dus het solderen moet nog even wachten.
KippetjeHaasje zei:Paar dagen niet achter pc gekunt ben je gelijk te laat voor zo'n mooie actie. ach jammer dan de volgende ronde maar.
wel gaaf dat je dit doet
Nosmo zei:KippetjeHaasje zei:Paar dagen niet achter pc gekunt ben je gelijk te laat voor zo'n mooie actie. ach jammer dan de volgende ronde maar.
wel gaaf dat je dit doet
Volgende ronde??
Dominique zei:Nosmo zei:KippetjeHaasje zei:Paar dagen niet achter pc gekunt ben je gelijk te laat voor zo'n mooie actie. ach jammer dan de volgende ronde maar.
wel gaaf dat je dit doet
Volgende ronde??
Ja, dat wist jij niet he? En komt een volgende ronde =)) =)) jij boffert!
Nosmo zei:Dominique zei:Nosmo zei:KippetjeHaasje zei:Paar dagen niet achter pc gekunt ben je gelijk te laat voor zo'n mooie actie. ach jammer dan de volgende ronde maar.
wel gaaf dat je dit doet
Volgende ronde??
Ja, dat wist jij niet he? En komt een volgende ronde =)) =)) jij boffert!
Echt waar? GAAF, dan bestel ik er ook eentje!
structor zei:Ja ik ook, ik wil ook wil zo'n Domimeter
KippetjeHaasje zei:Laat ik het dan zo zeggen, hopenlijke komt er ooit nog is een ronde, een mens mag dromen.