Sinds een kleine week of twee ben ik de trotse bezitter van een HeaterMeter en miste ik een iOS (iPhone / iPad) App in de Appstore. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om af en toe een beetje met programmeren te hobbyen en ben daarom een eigen App gaan maken. Deze App kan op dit moment alleen nog de status uit lezen (geen settings veranderen), het tijdalarm kan nog niet ingesteld worden en helaas (nog) geen notifications bij het overschrijden van de max. temperatuur, etc.
Ik ben nog lang niet klaar met deze App maar hij is ondertussen zeker bruikbaar om je HM te monitoren ook is de App door het review proces van Apple gekomen om de App te mogen beta testen.
Wanneer je een HeaterMeter en iOS device hebt en lijkt het je leuk om de App te testen, PB dan je mailadres dan zal ik je een beta invite sturen.
Hieronder een screenshot van de App :
Gr. Mike
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben nog lang niet klaar met deze App maar hij is ondertussen zeker bruikbaar om je HM te monitoren ook is de App door het review proces van Apple gekomen om de App te mogen beta testen.
Wanneer je een HeaterMeter en iOS device hebt en lijkt het je leuk om de App te testen, PB dan je mailadres dan zal ik je een beta invite sturen.
Hieronder een screenshot van de App :

Gr. Mike
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk