BasBQ
Beef en Steak

iOS App voor Heatermeter

 

Mikeje25

Vuurmaker
Berichten
63
Sinds een kleine week of twee ben ik de trotse bezitter van een HeaterMeter en miste ik een iOS (iPhone / iPad) App in de Appstore. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om af en toe een beetje met programmeren te hobbyen en ben daarom een eigen App gaan maken. Deze App kan op dit moment alleen nog de status uit lezen (geen settings veranderen), het tijdalarm kan nog niet ingesteld worden en helaas (nog) geen notifications bij het overschrijden van de max. temperatuur, etc.

Ik ben nog lang niet klaar met deze App maar hij is ondertussen zeker bruikbaar om je HM te monitoren ook  is de App door het review proces van Apple gekomen om de App te mogen beta testen.

Wanneer je een HeaterMeter en iOS device hebt en lijkt het je leuk om de App te testen, PB dan je mailadres dan zal ik je een beta invite sturen.

Hieronder een screenshot van de App :

2d9c172b2faf7dbd9e3d6f4baa639a44.png


Gr. Mike








Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Geen appel fan, maar goed initiatief!
 
Apple gebruiker en enthousiast!

Goed bezig
 
Super nou ik wil dat linkje wel hoor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Goed bezig!
 
WoW, respect hoor  B-)
Vind het echt heel knap.

Mega Apple fan, maar niet zo'n fervent HM gebruiker

Mac
 
Thx voor alle toffe reacties.

Heb al een paar testers gevonden,  meer testers zijn uiteraard welkom.

+1 voor Riestad voor het melden van de eerste bug, deze is, als het goed is, nu gefixt.

Gr. Mike
 
Mikeje25 zei:
Thx voor alle toffe reacties.

Heb al een paar testers gevonden,  meer testers zijn uiteraard welkom.

+1 voor Riestad voor het melden van de eerste bug, deze is, als het goed is, nu gefixt.

Gr. Mike

Update de app zich automatisch ?
 
Riestad zei:
Update de app zich automatisch ?

Je hebt als het goed is een mailtje gehad, anders kan je deze via de App TestFlight (waarmee je hem ook ge?nstalleerd hebt) updaten.

Gr. Mike
 
Like a charm!

72d491f4af037e57bdbe482fccf7c2f8.png
 
chckstrk zei:
Cool . toch  maar eens een heatermeter overwegen


Sent from my iPhone using Tapatalk
+1, koop ik er meteen een smoker bij
 
Zou hem ook wel willen testen.

Heb gelukkig een icoon van de zaak welk ik daarvoor kan misbruiken.
 
H? peter, top dat je ook kan testen. De uitnodiging voor het testen kan ik alleen via de mail versturen. Als je mij je e- mail adres via PB verstuurd dan zal ik je toevoegen.

Gr. Mike


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooi gemaakt!
Ik heb destijds de pitmeter app gedownload, maar deze is er dus niet meer begrijp ik...

Heb alleen (nog) geen HM  :D
 
nou heb hem hier nu een paar dagen draaien achter elkaar.

na wat problemen met de router en het vrijgeven van de forward poort loopt het eigenlijk gesmeerd.

vind het wel wat veel info voor 1 scherm maar dat is mischien wat wennen maar verder ziet  het er goed uit hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan