Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als het geen succes wordt, was het leuk je gekend te hebben.....Camiel zei:vanmorgen ge-checkt; buikspekje ligt mooi cool in de koeling te wachten op de behandeling van vanavond. Het gaat Paddy-bacon worden, bij succes volg tzt het recept
Gaat goedkomen! Door het inwerken van het zout op het vlees wordt vocht onttrokken.mrwolf zei:Mijn 'standaardbacon' ligt sinds donderdagavond in de pekel, en het lijkt me logisch dat door het zout er vocht uit het vlees onttrokken wordt. Maar nu ligt hij dus in een flinke plas vocht, gaat dat wel goed de komende week? Of moet ik gaan ingrijpen?
Ja, 98% kans van wel jaDrossie zei:Ik vertrok vrijdag op weekend, maar ben nog snel naar de slager van de supermarkt wat colorozozout gaan halen.
De brave man wist helaas niet welk percentage nitriet aanwezig was: 6 of 0,6.
Naar wat ik lees wordt die 6% enkel gebruikt om echte charcuterie te maken. Ik vermoed dus dat ik wellicht 0,6% zal gekregen hebben?
Holkers zei:Dikker snijden en speklapjes voor bij de boerenkool. Uitbakken en opeten. Bij je backed beans doen. Lardons van snijden voor spaghetti carbonara. Taart van bakken. Opeten.
Bacon kan overal in!