BasBQ
Beef en Steak

International Bacon day MOINK Balls

 
 
 

EasywoodsQ

Pitmaster
Berichten
753
International Bacon day 2020 is een mooie aanleiding MOINK Balls en wel naar het recept van Certified MOINK Baller Noskos te maken.

Ik heb ze in “High & Fast gezet ondanks dat de temperatuur rond 125 graden was maar het is natuurlijk geen Pulled Pork of Brisket.

In de ochtend begonnen met het verzamelen der ingrediënten en vervolgens draaien van de ballen. Of mijn ballen zijn te groot (33 gram) of m’n gerookte ontbijtspek is te klein maar een half plakje haalt het niet er omheen. Geen nood, het is maar één keer Bacon day dus de dubbele hoeveelheid mag ook.

Ik had wat meer gehakt dus ik had het recept om kunnen rekenen naar mijn hoeveelheid maar nog leuker is alle restjes op te maken ik een MOINK super Ball.

Met de saus beken ik eerlijk; ik heb vals gespeeld……. nergens frambozenjam zonder pitjes kunnen scoren dus heb ik stiekem bosbessen (zonder pitjes) voor genomen.

Maar wat zijn die ballen lekker :love: …… paar frietjes bij gebakken en verder helemaal niets…… moet kunnen op een feestdag als deze.

Eet smakelijk en een fijne Bacon day iedereen

IMG_1957.jpeg
IMG_1958.jpeg
IMG_1959.jpeg

IMG_1960.jpeg
IMG_1961.jpeg
IMG_1962.jpeg

IMG_1963.jpeg
IMG_1964.jpeg
IMG_1965.jpeg

IMG_1966.jpeg
 
En, wie heeft zich voor de Super Moink opgeofferd ?
 
moinks met friet. wat wil je nog meer???
geweldig. helemaal af
 
Zo dan, jij hebt lekkere ballen. Daar durf ik wel in te bijten.
Mooi ook die MOINKsalon. Dat moet smullen geweest zijn
 
Niks mis mee. Ik probeer zelf de temp van de Q lager te houden. Onder de 110. Dan ben je wel wat langer bezig. Geen idee of het heel veel uitmaakt.
 
Lekker schaaltje en dan vandaag oo’ ng een hapje voor de master 👍🏻
 
IMG_1967.jpeg


MOINK Balls the day after 🤣 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan