BasBQ
Beef en Steak

Inschrijflijst injector

Wel jammer dat er nou niet echt een stoere kleur beschikbaar is  :)
Of houden die die zelf in de USA of GB  :-O

Let er trouwens wel op dat de injectable geen grove stukjes bevat, anders raakt de injector verstopt. (zei de ervaringsdeskundige)
Voor de rest een prima apparaatje hoor.

Mac
 
Ook bij huize Nosmo is een injector afgeleverd, geen idee wat voor kleur want ik ben een heel eind van huis op het moment.

Gerard, bedankt voor alle moeite die je er in hebt gestoken.
 
Gerard, ontzettende bedankt voor het regelen en voor de vervangende unit, gisteren ontvangen! Dat noem ik nog eens service!!!
 
Topic is al even rustig, iedereen heeft waarschijnlijk a zo'n mooie injector, maar vroeg me af of ze nu ook al ergens gewoon te bestellen zijn of dat ik moet wachten op een nieuwe grote bestel actie.
 
Derooie zei:
Topic is al even rustig, iedereen heeft waarschijnlijk a zo'n mooie injector, maar vroeg me af of ze nu ook al ergens gewoon te bestellen zijn of dat ik moet wachten op een nieuwe grote bestel actie.

Bestellen bij een van onze forumsponsors of in een goede kookwinkel halen.
 
Een gewone heb ik al, degene van dit topic was een automatische zodat je kunt doorgaan. Vond ik niet bij probbqshop. Weet jij waar wel?
 
Mijn ervaring met deze injector was ronduit slecht. Na een aantal malen trachten om deze injector te gebruiken heb ik deze uit pure frustratie met een grote boog in de kliko gegooid.  X(

Zodra er enige vaste deeltjes in de injectie vloeistof aanwezig zijn (uien-,knoflook-, chilipoeder etc.) lopen de klepjes die voor de pompwerking zorgen volledig vol met klonters en doet de injector het niet meer. Waardeloos dus. Ik gebruik nu weer een gewone injector, niet zo fancy maar het werkt gewoon altijd.



 
Ik moet ook erkennen dat er veel problemen mee zijn geweest. Ik heb ze daarom niet in de Shop staan. Laatste wedstrijden ook weer oldskool met kleine injector gedaan. Bevalt me eigenlijk prima... Meer gevoel erbij, veel preciezer werken. Het ff vol blaffen met injectievloeistof is ook niet echt effectief
 
Vervelend om te horen voor degenen die hem gekocht hebben. Maar ik ga nu dan even niet verder zoeken, mijn huidige voldoet prima, maar ja, gadgets, upgrades en leuke dingen zijn altijd welkom ;)
 
Ik gebruik hem nog steeds! Wel erg voorzichtig met het bevestigen van de naald, want het plastic daar is naast het verstoppen ook een achilleshiel van deze injector. Maar so far so good.
Wat betreft de injectie kan ik kort zijn; gewoon filteren. Ik maak mijn injectie ook met van alles zoals bouillonblokjes en (soms) granulaat, en wanneer alles lekker heeft kunnen koken en trekken filter ik de injectievloeistof. Geen enkel probleem voor de injector en het kost maar een paar minuten extra tijd :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan