BasBQ
Beef en Steak

Inschrijflijst injector

 
 
 

Gerard777

Gemarineerd
Berichten
2.031
Goedenavond vrinden,

Op de bbqsociety cookoff heb ik samen met Geert (rode vos) een prachtig apparaat bemachtigd. Een injector met handpomp systeem. (Zie foto's.) deze kan ik in Engeland bestellen en om de verzendkosten laag te houden en te voorkomen dat ik met tien injectors zit die ik nooit meer kwijtraak heb ik op advies van Geert besloten dit draadje te openen.

2FCB6497-A5E9-4B88-A25E-F2346A94191A-1514-0000016C68A00812_zps96daee2d.jpg


Het betreft dus een injector waarmee je in razend tempo je vlees kunt injecteren. Ideaal voor wedstrijden of catering.

32F7DBDA-0524-44F8-949C-AE731B39FCDA-1514-0000016C788EDA95_zps93123c77.jpg


Door de instelring kun je zelfs bepalen hoeveel vloeistof je per kneep wil spuiten. (0,5 tot en met 10 ml in stappen van 0,5 ml)

De injector kan ook grotendeels uitelkaar om te reinigen

A740B74B-F429-4EF9-B4D7-8870948711B6-1514-0000016FDCB96AE4_zpsa6fb0013.jpg


De injector kost ?32,- ex verzenden, maar ik ga m'n best doen om er voor te zorgen dat er geen verzendkosten bijkomen. (Daarvoor moeten er wel voldoende besteld worden natuurlijk ;))

EDIT: een extra naald is ?5,- en om duidelijkheid te scheppen over de sluitingsdatum; op 1 december ga ik bestellen. Ik kan ze dan meenemen naar de nieuwjaarsreceptie of versturen voor degene die niet kunnen komen (postNL tarief)

Gr. Gerard
 
Inschrijflijst Injector
(inschrijving sluit 30 November 2013)


1 x Camiel                (+ extra naald)
1 x trickydikkie        (+ extra naald)
1 x Mac                    (+ extra naald)
1 x Kurre                  (+ extra naald)
2 x DanBras            (+ 2 x extra naald)
1 x Nosmo                (+ extra naald)
1 x Poetsertje          (+ extra naald)
1 x Noskos
1 x Structor              (+ extra naald)
1 x Leo                    (+ extra naald)
1 x demus                (+ extra naald)
1 x BertM                  (+ extra naald)
1 x Gabor                  (+ extra naald)
1 x Big-T                  (+ extra naald)
1 x Dick3G                (+ extra naald)
1 x Pancake              (+ extra naald)
2 x Bloemenboer      (+ 2 x extra naald)
1 x RedFox                (+ 1 x extra naald)
1 x jjbakker              (+ 1 x extra naald)
 
Ik wil er iig ook 1 (en idd ook met extra naald indien mogelijk). (zag hem toevallig van de week op Killerhogs.com, en daarna ff met Geert contact gehad)
Heb het ook in de groep gegooid bij ons team, mochten zij ook interesse hebben, dan laat ik dat uiteraard weten.

Mooie actie mannen  =D>

Mac
 
Mij mag je ook op de lijst zetten, graag met een extra naald ook.
 
Jaaaaa.....ik ook 1 eentje hebben met extra naald :p
Mooi spul en kunnen we straks goed gebruiken!
 
Zet mij ook maar op de lijst, ik kan altijd meer gadgets gebruiken. En doe ook maar een extra naald!
 
Camiel, trickydikkie, Mac, Kurre, DanBras, Nosmo en Poetsertje staan op de lijst (zie wat verder bovenaan in dit draadje)
 
Doet er maar ??n hoor... Zijn de naalden dezelfde die ook op de andere injectoren passen?
 
noskos zei:
Doet er maar ??n hoor... Zijn de naalden dezelfde die ook op de andere injectoren passen?
Ja Dennis, is uitwisselbaar met bijvoorbeeld die van de "point virgule" injector, je gaat op de lijst zonder reservenaald dan?
 
Ja, dan heb ik nog wel een extra naald....
 
OK, genoteerd Dennis.
 
ik doe ook graag mee, en graag ook en extra naald  :)
 
Ik wil er nog eentje extra voor het team!
Dus voor mij in totaal 2x met ook allebei (dus ook in totaal 2x) een extra naald :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan