BasBQ
Beef en Steak

Inschrijflijst injector

Eerste batch is verzonden, wacht nog op de tweede, die vertraagd is :( had er al moeten zijn
 
De injectors worden eind deze week naar mij verzonden dus ik hoop volgende week te gaan verzenden!
 
Nog niet ontvangen, ze zijn wel verstuurt, dus elk moment verwacht ik ze
 
BertM zei:
Dat is goed om te horen, jammer dat je er meer werk mee hebt gekregen.

Dat vind Gerard niet erg joh, hij heeft toch niks te doen....
=))
 
Ze zijn binnen! Mocht je er nog iets bij willen bestellen dan is dit je kans voor gratis verzending :p Ik maak morgen de pakketjes in orde.

Ik mis alleen de adressen van JJ bakker, danbras en poetsertje.
 
Gerard777 zei:
Ze zijn binnen! Mocht je er nog iets bij willen bestellen dan is dit je kans voor gratis verzending :p Ik maak morgen de pakketjes in orde.

Ik mis alleen de adressen van JJ bakker, danbras en poetsertje.
Wow, dat heeft even geduurd, maar dan krijgen de ontvangers ook wat speciaals!  :)
 
jeuj! goed nieuws Gerard! hoop dat je een mooie kleur voor me hebt... rood of blauw of zo ;)
 
hier is die ontvangen! Thanks Gerard, ziet er puik uit!

1 Vraag: Hoe maak je deze schoon?
 
Je kunt hem toch helemaal uit elkaar halen zo te zien op ??n van de foto's in het eerste berichtje van dit topic?
 
noskos zei:
Je kunt hem toch helemaal uit elkaar halen zo te zien op ??n van de foto's in het eerste berichtje van dit topic?
Alle gebruikers even opgelet!
Volledigheidshalve dient als herinnering nogmaals te worden gezegd dat je in de injector beslist geen vaste deeltjes in de vloeistof mag hebben!
Doe je dat wel, dan slibt het voorste deel stuk en wordt de injector onherstelbaar beschadigd.
Eventueel dus de zelf gemaakte injectievloeistof zeven.
 
[qu ote author=jjbakker link=topic=5513.msg1#msg1 date=1392990275]
Als het goed is heb je mijn adres per pm ontvangen.
[/quote]

Adres ontvangen! Morgen op de post!
 
Terug
Bovenaan Onderaan