BasBQ
Beef en Steak

INKBIRD THERMOMETER ISC-007BW PROBLEMEN MET VERBINDEN

Marcel Birahij

Tondelzoeker
Berichten
10
Goedemorgen allen!

Ik heb de inkbird ISC-007BW nu een maand of 3 en de eerste sessie waren prima! Echter wilde ik m gisteren gebruiken maar krijg ik geen verbinding meer met mijn iphone. Het lampje van op de inkbird blijft continu branden. Volgens de handleiding zou men de draaiknop 5 seconden ingedrukt moeten houden om het lampje te laten knipperen, echter krijg ik "pauze" in het scherm en blijft het lampje continu branden.

Heeft iemand ervaring hiermee en zoja hoe hebben jullie dit opgelost. Zo nee, is er een inkbird helpdesk waar je met dit soort vragen naar toe kan.

Ik hoor heel graag!

Fijne dag,

Marcel
 
Aparte manier van voorstellen, welkom hier. ;)
 
Hi Ewald,
Sorry... verkeerde balkje aangetikt.
Mijn naam is Marcel uit Hoogvliet en ben in het bezit van een Bastard 2018.
Daarnaast heb ik een Weber Igrill Mini, een Meater+, Grill Guru Core, Cast Iron, Bastard Minute Lighter en dus een Inkbird ISWC-007BW.

  • Er hangt liefde in de lucht...oh nee, wacht, dat is de geur van de BBQ
 
Ofwel eens de 5GHZ op de modem uitzetten, want de meeste thermometers gaan op 2,4Ghz.
 
alle inbird apparatuur werkt inderdaad op 2,4 GHz. Heb hier een apart WiFi netwerk voor aangezet, verhielp bij mij de problemen
 
Ik liep hier onlangs ook tegenaan.

- Inkbird heeft sinds kort een vervangende app
Screenshot_20230306_152433_Chrome.jpg
- Je moet niet op de draaiknop zelf drukken maar op het wifi symbool zelf, dat is ook een (verstopte) knop.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe het met dit specifieke apparaat zit maar ik kon mijn inkbird ibbq niet verbinden met de nieuwe app op de iPhone en gebruik dus nog de oude app.
Niet dat je hier wat aan hebt, maar de nieuwe app heeft dus wel kuren.
 
Ik had t laatst ook. Nieuwe telefoon en dus moest ie opnieuw verbinden.
T knopje zoals hierboven al aangegeven, niet de draaiknop, 2,4 ghz en de juiste app. Er zijn er tientallen van InkBird volgens mij. De app die t bij mij goed doet is InkBird pro.
 
In de app even rechten toewijzen voor locatie. Als deze uit staan kan hij geen verbinding meer maken.
 
Welkom
 
Welkom bij het genootschap
Uiteindelijk is de voorstelronde gelukt en hopelijk je probleem opgelost
 
Ik ben uiteindelijk overgestapt naar ziggo vwb internet en wifi en dat heeft aanzienlijk geholpen. Verbind nu prima… echter wat issues met het activeren van de blower. Alles ingesteld maar blaast geen lucht… rara?
 
Dat niet blazen heb ik ook dikwijls.
Als ik de de temperatuur opnieuw instel, zowel op de app als op het toestel zelf begint hij wel te blazen.
Waarom dat is weet ik niet maar dat lost wel het probleem op.
 
Welkom Marcel en veel plezier hier! 🔥👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan