Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
45% off dan kom je uit op $110 zo 100 euro?Ik zie dat InkBird nu ook een set van 4 heeft. Ze hebben een leuke openingsprijs Bekijk bijlage 70322
Klopt, verzending naar NL is gratis. Ik twijfel maar heb al 3 goedwerkende thermometers dus het is nu gevoel vs verstand45% off dan kom je uit op $110 zo 100 euro?
Mooie prijs voor 4!
Jahoe ? ik dacht die ga ik scoren ?? maar voor deze prijs niet terug te vinden, heb je een Amazon link ? of kunnen we gezamenlijk voor een aantal mensen in een keer een aantal inkopen ?? ik verneem het graag....45% off dan kom je uit op $110 zo 100 euro?
Mooie prijs voor 4!
Is bij inkbird zelf, let op het is een pre orderJahoe ? ik dacht die ga ik scoren ?? maar voor deze prijs niet terug te vinden, heb je een Amazon link ? of kunnen we gezamenlijk voor een aantal mensen in een keer een aantal inkopen ?? ik verneem het graag....
denk niet dat ze daar geschikt voor zijn, je probe meet wel de buitentemperatuur op de hoogte van waar de probe zit dat geeft wel een goede indicatiekan je deze probes ook gebruiken om de temperatuur op het rooster te meten?
Ik heb een andere versie van deze en laatst ook probleem met verbinden. Hem uit de app gegooid en terug geconnecteerd en dat ging direct.Ik heb me dit jaar de INT-11P-B aangeschaft.
Mijn ervaring hiermee is dat deze soms moeilijk connectie maakt met de app van Inkbird. Heb hier al een paar keer mee gesukkeld, kan natuurlijk aan mijn telefoon liggen, ik koop altijd een chinees model die geen globale ondersteuning heeft.
Eens de connectie er is ondervind ik geen problemen, temperatuur van het vlees en de dome zijn correct en de app werkt goed. Ook bluetooth verbind goed, zit soms op een 15 meter van de kamado met 2 (lichte) muren tussen en nog altijd is er verbinding. Batterij gaat lang mee, en makkelijk op te laden met usb-c.
Zou ik deze opnieuw kopen? Waarschijnlijk wel, prijs/kwaliteit vind ik deze heel goed.
Nee niet uitvoerig.. wel x op de wga gebruikt maar heb er toen hele tijd naast gezeten.. geen idee wat het met het bereik heeft gedaanBegint bij mij ook te kriebelen.........
Is hij al getest in de Weber?
Ivm bluetooth en staal?
De probe meet ook de temperatuur buiten het gerecht. Dat is wat mij betreft even goed als op het rooster.
Het gedeelte dat in het vlees steekt is alleen niet bestand tegen te hoge temperaturen.
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Ik wacht het gewoon nog even af.........Nee niet uitvoerig.. wel x op de wga gebruikt maar heb er toen hele tijd naast gezeten.. geen idee wat het met het bereik heeft gedaan
Ik wacht het gewoon nog even af.........
Mijn instant thermometer moet ik eigenlijk upgraden en ik heb de Inkbird controler met rooster en twee vlees probes.
Geen reden dus om overhaast te beslissen.
Zou overigens mooi zijn als de sondes ook met de Inkbird controler(s) konden communiceren ........
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Helemaal blij !! thx Kiwietje voor het delen van de info, de set is binnen !Thx Kiwietje vr de link !! besteld en de code. 45OFF14BW werkte, dus nu afwacht bij de brievenbus??