Beef en Steak

Inkbird draadloze thermometer INT-11P-B/INT-11X-B

Ja ik ben ook erg benieuwd. Met black friday zal Inkbird ook wel weer leuke aanbiedingen hebben. Wacht het even af. Indien gewenst kan ik de codes wel weer posten

Weet iemand wat het verschil is tussen de int-11p-b en int-11x-b? Ik kan op Amazon en de site van Inkbird geen duidelijk verschil vinden buitenom de case

Dit zegt chatgpt: hij is niet altijd 100 procent juist in zijn info dus ik zou het zeker extra nakijken:

De belangrijkste verschillen tussen de Inkbird INT-11P-B en INT-11X-B liggen in het ontwerp en enkele technische specificaties:

1. Connectiviteit:

Beide modellen ondersteunen Bluetooth, maar de INT-11X-B maakt gebruik van Bluetooth 5.1, wat een betere stabiliteit en een groter bereik biedt (tot 91 meter) in vergelijking met eerdere modellen.

2. Sensoren:

De INT-11X-B heeft 2 sensoren in 1 probe, waarmee je zowel de voedseltemperatuur als de omgevingstemperatuur tegelijk kunt meten. Dit onderscheidt het van de INT-11P-B.

3. Oplaadtijd en batterijduur:

Beide modellen bieden een vergelijkbare batterijduur van ongeveer 25 uur, maar de INT-11X-B heeft een snellere oplaadtijd van slechts 25 minuten.

4. App-functionaliteit en presets:

Beide thermometers hebben uitgebreide app-integratie met presets, grafieken en alarmopties. De INT-11X-B biedt echter een bredere set van aangepaste instellingen en gebruiksvriendelijke upgrades via de app.

5. Ontwerp:

De INT-11P-B wordt geleverd met een meer traditionele behuizing, terwijl de INT-11X-B een strak, modern ontwerp heeft in een opvallende "peacock green" kleur.

Deze verbeteringen maken de INT-11X-B meer geschikt voor gebruikers die geavanceerdere functies willen, terwijl de INT-11P-B eenvoudiger en goedkoper kan zijn. Als je meer details wilt of specifieke functionaliteiten zoekt, laat het me weten!

Bedankt voor je reactie.

Kan iemand mij vertellen of je ook alarmen kan instellen voor de omgevingstemperatuur, met bijv een range van ondertemp en boventemp dat zodra de temperatuur erbuiten komt je een alarm krijgt?
Bij m’n huidige bedrade Inkbird kan dat maar ik kan dit in de review filmpjes en Inkbird website niet vinden voor de draadloze probes

Terug
Bovenaan Onderaan