Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maccie (spongebob) zei:Ik heb vorig jaar voor een markt 3 dozen gehaald en moet zeggen dat ik het geen fijne ribs vond. Erg veel vet tot verhouding vlees. Geen succes dus.
Dit was gelijkmatig over alle dozen.
+1Maccie (spongebob) zei:Ik heb vorig jaar voor een markt 3 dozen gehaald en moet zeggen dat ik het geen fijne ribs vond. Erg veel vet tot verhouding vlees. Geen succes dus.
Dit was gelijkmatig over alle dozen.
Jack zei:Klopt vallen tegen veel vet weinig vlees dan best veel geld voor een hoop bot
Heel gek, maar ik vind dik bevleesd totaal niet lekker. Ik ben meer van ee wat dunnere ribs en aangezien nu de iberico in de aanbieding is,, dacht ik eens even horen of er nog mede bbqfreaks zijn die ze afgelopen tijd heeft gebruikt.Niet de iberico wel de dik bevleesde.in doos van ca 5 kg
Die bevallen mij prima. Zit veel vlees op en smaken goed.
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Prima ribjes voor dat geld. Ik denk dat ik al wel een doos of 8 iberico ribben heb gehad en vind ze lekker van smaak.
Heb standaard altijd de iberico en de wide cut spareribs in de vriezer!
Maar goed smaken verschillen, maar ik vind ze prima.
Gr Ron
Vind dik bevleesd niks. Doe mij maar dunne ribs. Maar ga toch eerdaags een doos iberico halenBen absoluut geen kritische fijnproever -disclaimer- maar ik heb er nu een aantal keer spareribs gehaald, dik bevleesd, en die waren gewoon goed. Ze hebben ook de St Louis cut
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Smaken mogen verschillen. Hier wordt het gewaardeerd als er vlees op de botten zit.Vind dik bevleesd niks. Doe mij maar dunne ribs. Maar ga toch eerdaags een doos iberico halen
Daarom vroeg ik specifiek om de iberico ribs, omdat ik die andere niet lekker vind. En uiteraard ieder zijn eigen smaak.Smaken mogen verschillen. Hier wordt het gewaardeerd als er vlees op de botten zit.
De dik bevleesde konden daar in tot nu toe prima mee met de duurdere ribben van de locale vlees juwelier.