BasBQ
Beef en Steak

Iberico ribfingers

EvelienMP

Vuurmaker
Berichten
71
Vorig jaar alle recepten op de site van Noskos gelezen ter inspiratie en de ribfingers stonden gelijk hoog op de to-do-list.
Met dank aan het werk waar ik in december met het kerstpakket uit een cadeau carrousel kon kiezen uit mijn eigen cadeau en daar stond een bon van Beef en Steak. Geen moeilijke keuze lijkt mij. En bij de bestelling gelijk de ribfingers besteld. Recept gevolgd van de site van Noskos.

In de morgen de ribs door midden gesneden, met wat olie besprenkelt en bestrooid met Captains Luck
Met het mooie weer kwamen vrienden eten, perfect als borrel/voorgerechtje. Ze waren binnen no time op. Super mals. Op de foto lijken ze te donker, maar gaf beetje vertekend beeld.

Daarna zo lekker aan het borrelen en eten dat ik vergeten ben van het hoofd (kip aan t spit) en toetje (apple crumble uit de skillet) foto’s te maken, so it didn’t happen 😉

18C43491-CD12-4081-8E2B-F440697EA58C.jpeg


6657F99E-DA44-4120-8F81-6C91330E82C5.jpeg


D4AA37D1-A001-4684-99B0-99DF6FF21793.jpeg
 
hmmmm
had graag mee willen borrelen
lekker hoor
 
Bij dat soort borrels sluit ik graag bij aan.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
 
Die van Noskos ook gezien, gaaf filmpie, staat op todolijstje.
Jouw fingers zien er ook lekker uit


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Heerlijke stukjes vlees. Favoriet hier in huis.
 
Zien er goed uit hoor! En dit is hier ook een toppertje.
Jammer dat je de rest niet op de foto hebt. Zien we die wel in de herkansing
 
Iberico is toch wel een van de lekkerste stukjes vlees die er tekoop zijn. Ik durf er geen rubs meer op te doen, ben zo bang dat die gaan overheersen. Die ribvingers zijn iig wel geweldig lekker. Ze zijn op voor je het weet :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan