Goede morgen beste stokers en rokers.
Van de week kreeg ik een paar Iberico spareribs aangereikt.
Diepvries van de Makro.
Gezien eerdere ervaring met dit ras had ik enige twijfel of we die wel lekker gingen vinden. (wij zijn niet zo dol op veel vet)
Maar deze waren zonder ketting en dacht ik niet geschoten is zeker mis dus proberen maar.
Na wat los vet weg gesneden te hebben en het vlies er af gehaald de avond van tevoren in de rub (Noskos basis rub)
Deze is heel neutraal en om iets te proberen gebruiken wij hem graag.
3-2-1 moet goed te doen zijn want ze waren flink van afmeting.
De volgende middag (rond 12.00 uur) op de Q. ? 120 gr.C
Mooie middag, veel zon wel een beetje winderig maar goed vertoeven buiten en genietend van een heerlijk sapje was het best uit te houden.
Dus 3-2-?-?. omdat er nogal wat vet afdroop temperatuur halverwege een tikkie verhoogd naar 130 gr.
18.00 uur .......KLAAR
Ze zagen er heerlijk uit, toegegeven maar zoals verwacht voor ons te vettig.
Gelukkig liefhebbers genoeg in de buurt
Bij deze de plaatjes.

Leuk dat jullie meekeken.
Grts,
Hans.
Van de week kreeg ik een paar Iberico spareribs aangereikt.
Diepvries van de Makro.
Gezien eerdere ervaring met dit ras had ik enige twijfel of we die wel lekker gingen vinden. (wij zijn niet zo dol op veel vet)

Maar deze waren zonder ketting en dacht ik niet geschoten is zeker mis dus proberen maar.
Na wat los vet weg gesneden te hebben en het vlies er af gehaald de avond van tevoren in de rub (Noskos basis rub)
Deze is heel neutraal en om iets te proberen gebruiken wij hem graag.

3-2-1 moet goed te doen zijn want ze waren flink van afmeting.
De volgende middag (rond 12.00 uur) op de Q. ? 120 gr.C
Mooie middag, veel zon wel een beetje winderig maar goed vertoeven buiten en genietend van een heerlijk sapje was het best uit te houden.

Dus 3-2-?-?. omdat er nogal wat vet afdroop temperatuur halverwege een tikkie verhoogd naar 130 gr.
18.00 uur .......KLAAR

Ze zagen er heerlijk uit, toegegeven maar zoals verwacht voor ons te vettig.
Gelukkig liefhebbers genoeg in de buurt

Bij deze de plaatjes.

Leuk dat jullie meekeken.
Grts,
Hans.