Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nou het probleem is vooral dat ik een te goede (volgens mevrouw dure) smaak hebEen messenprobleem is altijd goed als die bestaat uit te veel goede messen.
Die Huusk messen lijken mij ook eentje van de categorie goedkoop=duurkoop. Kan me niet voorstellen dat zo’n gat voor je wijsvinger fijn/lekker werkt…Als je voor 30-40 euro een kwalitatief goed mes wilt kan je naar Victorinox kijken, die gebruikte ik in de slagerij. Makkelijk schoon te houden en houden zich goed, zeker als je ze regelmatig aanzet of langs een slijpsteen haalt. Zijn niet zo flashy, maar wel degelijk en betrouwbaar. Of inderdaad doorsparen voor een echte Japanner.
![]()
HerkenbaarHaha nou het probleem is vooral dat ik een te goede (volgens mevrouw dure) smaak heb
Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
18/10 gegalvaniseerd is sowieso de grootste kolder die er bestaat.Van hun website:"Materiaal lemmetRoestvrij staal (18/10 gegalvaniseerd)".
dat is bestek materiaal, ongeschikt voor keukenmessen
Elk mes is roestvrij totdat er roest op komt.Van hun website:"Roestvrij staal ".