Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik wil kunnen inschatten hoeveel vlees ik bijvoorbeeld van 10 kg spareribs netto overhoud.Echt serieus wil je dat weten? En waarom.
Mwah, ik vraag me af of het recept, de temperatuur/tijd etc voor de botjes veel uitmaakt. Misschien had iemand dat bij zijn laatste feestje (als hij zich dat nog kan herinneren) de botjes geteld en gewogen. Ik geloof echt dat deze mensen bestaan en blijkbaar is er iemand op de wereld die daar wel benieuwd naar is.Meten is weten!
En één is geen statistisch gezien...
Dus minstens 30 slabs spareribs maken volgens hetzelfde recept met dezelfde randvoorwaarden En dan maar wegen!
Waar kan ik mij aanmelden voor het testpanel?
Ik wil vooral meehelpen om het vlees van de ribbels te verorberen!Mwah, ik vraag me af of het recept, de temperatuur/tijd etc voor de botjes veel uitmaakt. Misschien had iemand dat bij zijn laatste feestje (als hij zich dat nog kan herinneren) de botjes geteld en gewogen. Ik geloof echt dat deze mensen bestaan en blijkbaar is er iemand op de wereld die daar wel benieuwd naar is.
Wil je je weegschaal testen dan?
Misschien moet je de vraag anders stellen, en daar zal ikalvast antwoord op geven.Omdat ik wil kunnen inschatten hoeveel vlees ik bijvoorbeeld van 10 kg spareribs netto overhoud.
Babyback, hoe bevleesd ze zijn is voor mijn vraag niet relevant.wordt een lastige
ten eerste is de blot vlees verhouding afhankelijk van hoe dik bevleest je spareribs zijn. Daarnaast is de lengte van de bot weer afhankelijk van de cut, heb je een St Louis cut? Heb je de baby back?
Mijn oplossing is gewoon zorgen voor te veel vlees. Niemand hoeft dan hongerig te zijn en heel vervelend moet je de dagen erna nog restjes eten
wordt een lastige
ten eerste is de blot vlees verhouding afhankelijk van hoe dik bevleest je spareribs zijn. Daarnaast is de lengte van de bot weer afhankelijk van de cut, heb je een St Louis cut? Heb je de baby back?
Mijn oplossing is gewoon zorgen voor te veel vlees. Niemand hoeft dan hongerig te zijn en heel vervelend moet je de dagen erna nog restjes eten
2 kg ! goed bezig ! ben ook wel benieuwd eigenlijk. We moeten, schat ik, nog 5 à 6 uurtjes wachten...Hier ligt nu een Saint-Louis-cut erop van 2kg. Ben benieuwd wat er over blijft
Babyback, hoe bevleesd ze zijn is voor mijn vraag niet relevant.
Voorzien voor 18.30u. Ligt er van 12.10 op. Tegen 15u inpakken2 kg ! goed bezig ! ben ook wel benieuwd eigenlijk. We moeten, schat ik, nog 5 à 6 uurtjes wachten...