Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn ei staat gewoon in weer en wind, staat onder een oversteek en daar kan bij hevige regen net nog wel wat regen aan.
In de herfst/winter heb ik daarom de zijtafels afgenomen. Voor de rest staan de schuiven boven en beneden op een kiertje om vochtopbouw/schimmelvorming tegen te gaan mocht ik onverhoopt niet vaak genoeg de kamado aansteken.
en vraag ik me af bij welke tempratuur de hoes er op kan. (Iemand hier ervaring mee?)
Bij mij gaat de hoes er nooit de dag zelf terug over. Enkel pas de dag erna als alles afgekoeld is. Heb 1 x voor gehad dat ik hem niet 100% had dicht gedaan en dat 's morgens de kolenmand compleet erdoor was. Hoes zat er wel niet op, maar beetje onoplettendheid en hij is niet uit.Toen ik nog een hoes gebruikte zorgde ik er altijd voor dat ik zeker wist dat het vuur uit was, en mn kamado handwarm was.
Dus afhankelijk van wat je gekookt hebt. Na een pizzasessie is dat in mijn geval vaak na een uur of 3. Na een low en slow sessie kan dat vaak al na een uurtje.
Hadden ze maar geen BBQ moeten worden
Die loopt ook niet op pellets of houtskoolMijn auto staat ook niet onder een hoes.
Het is een gebruiksvoorwerp dat gemaakt is om buiten te staan en gebruikt te worden. Als het hang- en sluitwerk dusdanig slecht is dat het daar niet tegen kan dan is het in mijn ogen een mindere kwaliteit barbecueDie loopt ook niet op pellets of houtskool![]()
Het is een gebruiksvoorwerp dat gemaakt is om buiten te staan en gebruikt te worden. Als het hang- en sluitwerk dusdanig slecht is dat het daar niet tegen kan dan is het in mijn ogen een mindere kwaliteit barbecue![]()
Tja, ik weet natuurlijk niet welke auto je hebt en of dat de moeite waard isMijn auto staat ook niet onder een hoes.