Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haal het wel lekker vers bij onze slager. Nooit, maar dan ook nooit meer gehakt uit een Nederlandse supermarktchckstrk zei:dennis zei:McPeet zei:Gehakt kwam van zeer magere koeien uit Afrika, vervolgens ging het naar vriescellen in Engeland (wisselde regelmatig van eigenaar) en na circa 3 jaar werd het gemengd met varkensvet en verkocht aan supermarkten.
Dat mengen met vet is nog niet zo gek, door bijmengen (continu monitoren en bijsturen) zou je een redelijk consistente kwaliteit moeten kunnen halen.
Maar 3 jaar is wel lang.
Ongelooflijk dat dat dan nog goedkoop verkocht kan worden. Eigenlijk zou diepgevroren vlees duurder moeten zijn
Goh ja wat een dramatisch verhaal was dat die uitzending. En die diepvriesvleesmeneer maar volhouden dat hij een versproduct verkocht. De interviewer vroeg wel een aantal keer: 'mijn moeder vertelde me dat ik vlees dat al eens ingevroren is geweest niet meer mag invriezen. Hoe zit dat dan met uw product?' "Ons product is vers" 'ja maar u zei net...' "Ons product is vers"...
McPeet zei:Peter,
Jaren geleden heb ik ooit een filmpje gezien over het gehakt wat naar de supermarkten gaat. Vanaf dat moment heb ik nooit meer een gram gehakt bij een supermarkt gekocht.
Ik maak mijn hamburgers ook zelf, zonder enige toevoeging en zonder gehaktmolen. Na enig experimenteren koop ik alleen nog maar gehakt van onze dorpsslagers. Daar kan je mooie hamburgers, fatty's etc van maken en zijn qua smaak altijd goed. Na het q-en een beetje zout en peper en smullen maar.
gr Peter
Nee, helaas. Heb het ooit op tv gezien maar weet niet meer op welke zenderUranday zei:McPeet zei:Peter,
Jaren geleden heb ik ooit een filmpje gezien over het gehakt wat naar de supermarkten gaat. Vanaf dat moment heb ik nooit meer een gram gehakt bij een supermarkt gekocht.
Ik maak mijn hamburgers ook zelf, zonder enige toevoeging en zonder gehaktmolen. Na enig experimenteren koop ik alleen nog maar gehakt van onze dorpsslagers. Daar kan je mooie hamburgers, fatty's etc van maken en zijn qua smaak altijd goed. Na het q-en een beetje zout en peper en smullen maar.
gr Peter
Heb je nog een link naar dat filmpje?