Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is volgens mij geen Grill Guru. De fabrikant en de omschrijving doen het vermoeden, maar het is een Auplex. Zie ook de reacties op het Nederlands gedeelte: http://nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/02232-170711/bbq-time/#Coureurtjen zei:
Gaat wel om de medium variant. Ik twijfel of 38cm rooster oppervlak genoeg is voor wat (4) spareribs of 2 procureurs. Heeft iemand de medium variant die daar wat meer over kan vertellen?TepZeppi zei:Zag net dat bol.com onze grote rooie nog heeft. 899 piek, wel 100 meer dan ik er voor heb betaald, maar nog steeds een goede deal dacht ik zo.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Terug van (even) weggeweest...Darnokkk zei:Heeft iemand van jullie toevallig al een passende half moon griddle en grate gevonden? Ik heb geen idee of de kamado-joe-onderdelen passen op onze guruutjes...
Dit idee:
Voor ??n of twee mooie grote steak(s) kom je voor reverse sear in combinatie met de halve maan heatdeflector en ??n of twee dichte delen van het rooster wel goed uit . Halve maan onder de plaat. Vlees op de plaat en indirect garen. Daarna een mooie sear op het rooster gedeelte.Darnokkk zei:Thanks Killit!
Ik heb naar je driedelige detachable grill gekeken, een mooi ding hoor! Mij lijkt een 50/50 verdeling alleen handiger omdat de hele indeling van het ei 50/50 is (reverse sear met halvemaan heat deflectors enzo). Hoe vind je dat gaan met 33/33/33 verdeling?