BasBQ
Beef en Steak

Het grote "Grill Guru large elite" draadje

Rvs dienblad halen bij de sligro en gebruiken als lekbak gaat ook top!
Die sticky chicken ziet er lekker uit zeg...
 
SilverFox zei:
Rvs dienblad halen bij de sligro en gebruiken als lekbak gaat ook top!
Die sticky chicken ziet er lekker uit zeg...
Ahum, ja... dat dienblad moet ik nog steeds halen. Maar tot die tijd aluminiumfolie, mijn deflectors zijn in korte tijd mega vercracked.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Whahaha!
Een gelukje; ze zijn heel simpel schoon te branden ;)
 
SilverFox zei:
Whahaha!
Een gelukje; ze zijn heel simpel schoon te branden ;)
Ja ik draai ze elke keer maar om, maar egaal gelig zijn ze niet meer.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Wat vinden jullie van de guru elite in verhouding tot de bastard? Ik twijfel nu door dit draadje...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Tsja, ik heb die rode uit de uitverkoop voor een prima prijs. Zo compleet als een kamadojoe. Qua kwaliteit vergelijkbaar, qua garantie net iets minder dan de Bastard. Die nieuwe grijze is ook een prima ding, en ook mooi compleet.
 
TepZeppi zei:
Tsja, ik heb die rode uit de uitverkoop voor een prima prijs. Zo compleet als een kamadojoe. Qua kwaliteit vergelijkbaar, qua garantie net iets minder dan de Bastard. Die nieuwe grijze is ook een prima ding, en ook mooi compleet.

Zijn er ergens nog mooie aanbiedingen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
De nieuwe is onder de 1000 piek te krijgen, de rode sporadisch onder de 800. Google is je vriend
 
TepZeppi zei:
De nieuwe is onder de 1000 piek te krijgen, de rode sporadisch onder de 800. Google is je vriend

Ik zie de large elite zo rond de 1299 steeds. Is de versie bij de makro van 900+ ook zo compleet met accessoires?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Als het goed is zitten er bij elke Grill Guru elite de zelfde accesoires. Dus ik neem aan dat dat ook zo is bij die van de makro.
 
sbakker82 zei:
TepZeppi zei:
De nieuwe is onder de 1000 piek te krijgen, de rode sporadisch onder de 800. Google is je vriend

Ik zie de large elite zo rond de 1299 steeds. Is de versie bij de makro van 900+ ook zo compleet met accessoires?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Jazeker.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Een aantal berichtjes terug had ik een fototje geplaatst van de GGE large 2017 voor 999euro. Was bij harlem bbq. Volgens mij is dat hun standaard prijs
 
Oke bedankt. Ik ga op onderzoek uit! Paar vraagjes nog:
1. De bastard is van de onderkant tot de onderrand deksel (vilt) 52 cm. Hoeveel cm is dit bij de grill guru? Dit ivm. mijn bbq tafel.
2. Hoeveel jaar is de garantie... bijv. via de makro?
3. Hoeveel kg weegt het pakket?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Ik moet even meten wat de roosterdiameter is (47cm), dus meteen ook maar even gemeten wat de afstand van de onderkant tot het vilt is: 43,5 cm

Tegel eronder doet wonderen :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Het is hier wat stilletjes
9888bb2c9edb4dcd18ea7d9e4400565b.jpg
edde2011bd8fab2fb5f1c6174104af58.jpg


Dus mijn BCC maar even in the spotlight


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ik heb afgelopen dagen zelf ook wel een en ander klaargemaakt natuurlijk... zal ff wat foto's op snorren
 
Terug
Bovenaan Onderaan