Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of je negeert hem gewoon en gebruikt een thermometer op het roosterDarnokkk zei:Dank voor de hulp, geen boutje helaas.... misschien moet er dan maar een keer een andere thermometer in
Vind zowel de rode als de zwarte er goed uitzien. Strak!Tentij.s zei:Hahaha ik moet zeggen ik heb de GGE niet primair voor de kleur gekocht natuurlijk, maar nu ik hem in het rood heb staan ben ik er toch ook wel blij mee... zeker het rood icm het RVS. Maar ach... over smaak valt niet te twisten
Heb je inmiddels al een GGE op het oog?LauranGeus zei:Vind zowel de rode als de zwarte er goed uitzien. Strak!Tentij.s zei:Hahaha ik moet zeggen ik heb de GGE niet primair voor de kleur gekocht natuurlijk, maar nu ik hem in het rood heb staan ben ik er toch ook wel blij mee... zeker het rood icm het RVS. Maar ach... over smaak valt niet te twisten
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ja, de rode zijn helaas uitverkocht, ik ga daarom oor de zwarte.Tentij.s zei:Heb je inmiddels al een GGE op het oog?LauranGeus zei:Vind zowel de rode als de zwarte er goed uitzien. Strak!Tentij.s zei:Hahaha ik moet zeggen ik heb de GGE niet primair voor de kleur gekocht natuurlijk, maar nu ik hem in het rood heb staan ben ik er toch ook wel blij mee... zeker het rood icm het RVS. Maar ach... over smaak valt niet te twisten
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
gadgeteer zei:Toch even reageren op het Cordieriet verhaal van de Grill Guru.
Voor zo ver ik het goed heb begrepen, is de Bastard van 100% Cordieriet gemaakt en de GrillGuru bestaat voor een x percentage uit Cordieriet en voor de rest uit "gewoon" keramiek. Vandaar ook het grote verschil in garantie.
TepZeppi zei:gadgeteer zei:Toch even reageren op het Cordieriet verhaal van de Grill Guru.
Voor zo ver ik het goed heb begrepen, is de Bastard van 100% Cordieriet gemaakt en de GrillGuru bestaat voor een x percentage uit Cordieriet en voor de rest uit "gewoon" keramiek. Vandaar ook het grote verschil in garantie.
De Elite is volgens mijn inlichtingen 100% cordieriet, wellicht dat het niet zo is bij de Classic? Die is daarom een stuk goedkoper lijkt me.
Tentij.s zei:Hahah nee goedkoop is het zeker niet, maar in vergelijking met de andere wel "goedkoper"
He tscheelt idd niet veel... wel mooie prijs nu gezien van het 2017 model.TepZeppi zei:Tentij.s zei:Hahah nee goedkoop is het zeker niet, maar in vergelijking met de andere wel "goedkoper"
Oude kamado joe en de bastard kosten ook zo iets. Kwaliteit lijkt me vergelijkbaar.