Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo allemaal,
ZIe heel veel tips voorbijkomen over de kamado's
lees dat jullie het over de kamado Q hebben is dat deze kamado.
The Columbus Pro Line Large Q Compleet Kamad
dit heb ik nog op mijn lijstje staan alleen kwam ik een bericht hier tegen dat gg dan moeilijk gaat doen mbt de garantie?Bij een normaal geveerde kamado - en zeker bij de Grill Guru - moet je inderdaad de dome goed vast houden bij de laatste 10 centimeter.
De veren zelf kan je niet strakker zetten, dan zou je ze moeten vervangen voor sterkere veren, maar dan is het weer de vraag hoe het openen en sluiten voor de overige centimeters gaat.
Het vilt vervangen voor glassfiber werkt ook goed. Die vang een flink deel van de klap op mocht je hem te snel laten zakken.
Verstuurd vanaf mijn TB350XU met Tapatalk
Goedemorgen forumgenoten,
Ik zit met een probleem in het scharnier van mijn GG large; de schroef met het zwarte ringetje valt uit het scharnier bij het openen van de dome. Met geen mogelijkheid krijg ik hem strak aangedraaid. Heeft iemand anders hier ook last van (gehad)?
Zal foto bijvoegen om het wat duidelijker te krijgen. Denk dat het toch maar contact met GG opnemen wordt anders.
Bekijk bijlage 72843
Bekijk bijlage 72844
Bekijk bijlage 72845
Dat laatste heb ik idd gedaan maar dan zit je met de veer die een kabaal maakt bij het openen en sluiten van de dome.Het is lastig te zien op je laatste foto maar het lijkt alsof de draad helemaal dol is.
Dat kun je met deze bout niet oplossen.
Beter even contact met je leverancier opnemen.
Als deze niks wil zou je er een langere in kunnen zetten en dan een borgmoer erop