Vandaag telefonisch contact gehad met een vriendelijke medewerker van Grill Guru Nederland. Uitgelegd dat ik acht dagen geleden - via de website / contactpagina een vraag heb ingediend met foto's en aankoopnota, met het verzoek om een vervangende Fire box te organiseren. De garantie op een Fire box is 2 jaar, mijn Grill Guru large heb ik gekocht in 2020, dus ik ga ervan uit dat ik deze zal moeten kopen. Ik wil de nieuwe gesegmenteerde Fire box met elementen, zoals die geleverd worden op Grill Guru Large modellen van 2022 en later. Mij is verzocht om geduld te hebben, en te wachten totdat de aanvraag in behandeling is genomen, waarna ik - als alles goed gaat - een offerte ga krijgen. Het is heel erg druk en de wachttijd voor service aanvragen loopt op. Geen idee hoe die service organisatie eruit ziet. Zo ingewikkeld kan het niet zijn, zou je zeggen. Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Reden dat ik dit post overigens is de gedachte dat leden, die net al ik hun Fire box willen vervangen, iets aan deze informatie hebben. Wordt vervolgd...